تقدیر از برترین‌ها در اولین گردهمایی دانش‌آموختگان فناوری نانو

«گردهمایی دانش آموختگان فناوری نانو»، با حضور ۱۵۰ نفر از دانش‌‌آموختگان علوم نانوی کشور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری، در محل پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد. در این برنامه ۱۱ نفر از دانش‌آموختگان برتر علوم نانو بر اساس تعداد مقاله ISI، انتشار کتاب و پتنت در زمینه فناوری نانو و شرکت در همایش‌ها انتخاب شده و از آنها تقدیر شد.

تقدیر از برترین‌ها در اولین گردهمایی دانش‌آموختگان فناوری نانو

اولین گردهمایی دانش‌‌آموختگان فناوری نانو با حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر رئیس انجمن نانوفناوری ایران، دکتر رضایت مدیر کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد توسعه فناوری نانو، دکتر بابالو دبیر اجرایی همایش، دکتر کمره‌ای رئیس پردیس دانشکده‌‌های فنی دانشگاه تهران و حجت ‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری، در محل پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

 

در این برنامه ۱۱ نفر از دانش‌آموختگان برتر بر اساس تعداد مقاله ISI، انتشار کتاب و پتنت در زمینه فناوری نانو و شرکت در همایش‌ها انتخاب شده و از آنها تقدیر شد. پس از آن و در انتهای گردهمایی، میزگردی با حضور مسئولین و دانش‌آموختگان، پیرامون بررسی مسایل و مشکلات دانش‌آموختگان و ارائه راهکارهای مناسب، با عنوان «دانش آموختگان، فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار شد. همچنین در پایان این برنامه، از دانش آموختگان حاضر برای تشکیل هسته دانش‌آموختگان فناوری نانو ثبت‌نام به عمل آمد.

 

اسامی دانش آموختگان برتر فناوری نانو که از آنها تقدیر به عمل آمده، در جدول زیر آورده شده است:

 

نام و نام خانوادگی

مرکزآموزشی

رشته تحصیلی مقطع تحصیلی
 مرتضی محمودی دانشگاه صنعتی شریف علوم و فناوری نانو دکترا
علی اکبر آشکاران دانشگاه صنعتی شریف علوم و فناوری نانو دکترا
عباس منتظری هدش دانشگاه صنعتی شریف علوم و فناوری نانو دکترا
هدی مولوی دانشگاه تهران نانوفناوری-مهندسی شیمی دکترا
فتح‌اله پورفیاض دانشگاه تهران نانوفناوری-مهندسی شیمی  دکترا
الهام جنت‌دوست دانشگاه صنعتی سهند تبریز نانو مواد کارشناسی ارشد
علی محمد بازرگان پژوهشگاه مواد و انرژی نانو مواد کارشناسی ارشد
امیر تقوی نصرآبادی دانشگاه تهران  نانوشیمی کارشناسی ارشد
ناهید پیرهادی تواندشتی دانشگاه تربیت مدرس نانوفناوری-نانومواد کارشناسی ارشد
داوود قنبری  دانشگاه کاشان نانوشیمی کارشناسی ارشد
سیم‌زر حسین‌زاده علوم‌پزشکی دانشگاه تهران نانوفناوری پزشکی کارشناسی ارشد

                     

شایان ذکر است، در حاشیه برگزاری همایش دانش‌آموختگان فناوری نانو، نمایشگاهی از دستاوردهای مراکز علمی و شرکت‌های پژوهشی در زمینه فناوری نانو برپا شد. از جمله غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان علاوه بر حضور ستاد توسعه فناوری نانو، به حضور دانشگاه‌های تربیت‌مدرس، صنعتی‌شریف، علوم‌پزشکی تهران، دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی و شرکت‌های پژوهشگران نانوفناوری و پویا پژوهش نانوفناور اشاره کرد.