AgroFood2011؛ فرصتی برای توسعه فناوری‌نانو در کشاورزی

کارگروه توسعه و تولید ستاد توسعه فناوری نانو، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته (Agro food)، که در روزهای ۱۶ الی ۲۰ خردادماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود، حضور خواهد یافت. این سومین حضور ستاد نانو در نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با فناوری نانو در سال ۱۳۹۰ است.

IranAgroFood2011؛ فرصتی برای توسعه فناوری‌نانو در کشاورزی

کارگروه توسعه و تولید ستاد توسعه فناوری نانو، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته (Agro food)، که در روزهای ۱۶ الی ۲۰ خردادماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود، حضور خواهد یافت.

 

توسعه کاربردهای فناوری نانو در بخش‌ها و صنایع مرتبط و معرفی پیشرفت‌ها و توانمندی‌های ایران در زمینه فناوری نانو به مخاطبان داخل و خارج کشور، از جمله اهداف حضور ستاد نانو در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی با موضوعات مرتبط است.

 

کارگروه توسعه و تولید ستاد توسعه فناوری نانو، در اولین حضور خود در نمایشگاه Agrofood، علاوه بر تعامل با مراکز حاضر، به معرفی فعالیت‌های صورت گرفته مرتبط با فناوری نانو در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته، هم چون تولید بسته‌های جاذب اتیلن و کود کلات آهن خواهد پرداخت.

 

در این نمایشگاه، ســه بخش تخصصــی «ایران فود»، «ایران فودتک» و «ایران آگرو» با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در بخش ایران فود؛ فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، در بخش ایران فود تک؛ ماشین آلات، ‌تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذایی، بسته‌بندی و تجهیزات جانبی و در بخش ایران آگرو؛ ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و صنایع مرتبط ارائه خواهند شد.

 

گفتنی است، این سومین حضور ستاد نانو در نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با فناوری نانو در سال ۱۳۹۰ است. پیش از این نیز، ستاد نانو با حضور در «دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات عایق‌های رطوبتی، حرارتی، نوری، صوتی، خوردگی و صنایع وابسته» و «نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی»، به معرفی فعالیت‌های صورت گرفته مرتبط با فناوری نانو پرداخت.