بررسی نقش فناوری‌های نوین در سومین کنگره مهندسی نفت

انستیتو مهندسی نفت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با همکاری انجمن مهندسی نفت ایران، در نظر دارد سومین کنگره ملی مهندسی نفت ایران را در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه سال جاری در محل این انستیتو برگزار کند. بررسی نقش فناوری‌های نوین در حوزه‌های اکتشاف، ساخت تجهیزات حفاری، مهندسی مخازن و تولید فراورده‌های نفتی، از جمله موضوعات مورد برسی مرتبط با فناوری نانو در این کنگره محسوب می‌شود.

بررسی نقش فناوری‌های نوین در سومین کنگره مهندسی نفت

انستیتو مهندسی نفت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با همکاری انجمن مهندسی نفت ایران، در نظر دارد سومین کنگره ملی مهندسی نفت ایران را در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه سال جاری در محل این انستیتو برگزار کند. ارتقای دانش و تربیت نیروی متخصص همراه با ایجاد ظرفیت‌های اشتغال، نیل به توسعه پایدار با نگاهی جدی به حفظ محیط زیست و ارتقای فناوری در صنایع بالادستی، از اهداف برگزاری این کنگره بیان شده است.

 

بررسی نقش فناوری‌های نوین در حوزه‌های اکتشاف، ساخت تجهیزات حفاری، مهندسی مخازن و تولید فراورده‌های نفتی، از جمله موضوعات مورد برسی مرتبط با فناوری نانو در این کنگره محسوب می‌شود.

 

گفتنی است، در حاشیه برگزاری این همایش، ۵ میزگرد پیرامون مباحث مهندسی مخازن و استخراج و تولید فرآورده‌های نفتی برگزار خواهد شد که از این میان می‌توان به برگزاری میزگردی با عنوان فناوری‌های نوین و نوآوری در حفاری اشاره کرد.

 

همچنین به‌ منظور معرفی توانمندی‌‌های صنعتگران جهت حضور فراگیر در بازار داخلی و ایجاد تعامل بیشتر میان سازندگان و ارائه‌کنندگان تجهیزات، نمایشگاهی تخصصی با حضور شرکت‌های فعال در صنعت نفت برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است محققان، متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مرتبط می‌توانند تا پایان وقت اداری اول مردادماه سال جاری، مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند. لازم به ذکر است، اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دوره‌های دکترا و کارشناسی ارشد به هنگام ثبت‌نام از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

 

علاقمندان به شرکت در سومین کنگره ملی مهندسی نفت ایران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام و حضور در نمایشگاه تخصصی نفت، به پایگاه اینترنتی کنگره به آدرس www.ipec3.com مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۸۸۹۵۴۴۲۵ امکان‌پذیر است.