چهارمین حضور ستاد نانو در نمایشگاه‌های تخصصی سال ۱۳۹۰

ستاد توسعه فناوری نانو، در سومین نمایشگاه بین‌المللی صرفه جویی انرژی و مدیریت الکترونیک شهری که در روزهای ۲۲ الی ۲۵ تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت. این چهارمین حضور ستاد نانو در نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با فناوری نانو در سال ۱۳۹۰ است.

ستاد توسعه فناوری نانو، در سومین نمایشگاه بین‌المللی صرفه جویی انرژی و مدیریت الکترونیک شهری که در روزهای ۲۲ الی ۲۵ تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

 

اطلاع‌رسانی عمومی در مورد کاربرد فناوری نانو در جهت ایجاد اقبال عمومی مردم به این نوع محصولات و ترویج فرهنگ تولید، معرفی فعالیت‌های صورت گرفته مرتبط با فناوری نانو در زمینه انرژی و مدیریت الکترونیک، آشنایی و ترغیب صاحبان صنایع به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری نانو، رصد و شناسایی طرح‌های جذاب در حوزه فناوری نانو و معرفی پتانسیل‌های به‌کارگیری فناوری نانو در صنایع مرتبط از اهداف ستاد نانو برای حضور در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

استفاده از نانومواد برای کاهش مصرف سوخت، عایق‌های حرارتی برای کاهش مصرف انرژی، کاربرد فناوری نانو در LED و OLED و استفاده از فناوری نانو برای ساخت سلول‌های خورشیدی نسل جدید و پیل سوختی از جمله مواردی است که ستاد نانو در این نمایشگاه به معرفی آنها خواهد پرداخت.

 

شایان ذکر است، این چهارمین حضور ستاد نانو در نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با فناوری نانو در سال ۱۳۹۰ است. پیش از این نیز ستاد در سه نمایشگاه «نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته (Agro food)» «دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات عایق‌های رطوبتی، حرارتی، نوری، صوتی، خوردگی و صنایع وابسته» و «نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی» که در اردیبهشت و خردادماه سال جاری برگزار شدند حضور پیدا کرده و به معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنایع پرداخته بود.