کمک شرکت‌های صنعتی به توسعه فناوری نانو در اصفهان

در سومین روز از برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، مسئولین صنایع استان اصفهان درخصوص ترویج صنعتی فناوری نانو دراین استان با اعضای ستاد نانو به گفت‌و‌گو پرداختند.در این نشست مقرر شد همکاری‌هایی بین مسئولین صنایع استان اصفهان، سازمان فنی‌حرفه‌ای و اعضای ستاد صورت گیرد و جلسات مشترکی در اصفهان در خصوص راهکارهای توسعه این فناوری در استان برگزار شود.

در سومین روز از برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، مسئولین صنایع استان اصفهان درخصوص ترویج صنعتی فناوری نانو دراین استان با اعضای ستاد نانو به گفت‌و‌گو پرداختند.

 

در این نشست نمایندگانی از سازمان انرژی اتمی شرکت فاتسا، سازمان فنی‌حرفه‌ای استان اصفهان، پالایشگاه اصفهان، پتروشیمی رجالی، دانشگاه اصفهان، شرکت پلی اکریل، شرکت نانوپارس اسپادانا، و مسئولین شهرک‌های صنعتی و صنایع اپتیک حضور داشتند.

 

این نشست با هدف آشناسازی مدیران صنایع استان اصفهان با آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی فناوری نانو انجام شد. حضور مسئولین سازمان فنی‌حرفه‌ای در این نشست از این نظر اهمیت داشت که این سازمان بتواند نیازهای شغلی مورد نیاز استان اصفهان را در رابطه با مباحث مطرح شده در جلسه برسی کند تا در نهایت به یک استاندارد در حوزه‌های مختلف فناوری نانوی صنعتی برسند و نیروی انسانی مناسب و فعال در این حوزه در استان اصفهان فراهم شود.

 

در پایان این نشست مقرر شد همکاری‌هایی بین مسئولین صنایع استان اصفهان، سازمان فنی‌حرفه‌ای و اعضای ستاد صورت گیرد و جلسات مشترکی در اصفهان در خصوص راهکارهای توسعه این فناوری در استان بر گزار شود.

 

گفتنی است چهارمین جشنوراه و نمایشگاه فناوری نانو تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۰ در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای علاقمندان این فناوری خواهد بود.