چهارمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری صندوق پژوهش و فناوری شریف، در راستای تعامل موثر دانشگاه،‌ صنعت و سرمایه‌گذار، چهارمین جشنواره سراسری «کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف» را در ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ در محل این دانشگاه برگزار خواهد کرد. فناوری‌های نوین همچون فناوری نانو از جمله محورهای مورد بحث در این جشنواره خواهد بود.


مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری صندوق پژوهش و فناوری شریف، در راستای تعامل موثر دانشگاه،‌ صنعت و سرمایه‌گذار، چهارمین جشنواره سراسری «کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف» را در ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ در محل این دانشگاه برگزار خواهد کرد.

 

آشنایی صاحبان صنایع با ایده‌های جدید و خلاقانه، فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران، افزایش توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری، شناسایی کارآفرینان جوان، ایجاد فرصتی مناسب برای صاحبان ایده و پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان از اهداف برگزاری این جشنواره بیان شده است. فناوری‌های نوین همچون فناوری نانو از جمله محورهای مورد بحث در این جشنواره خواهد بود.

 

این جشنواره از یک سو برای ارائه دستاوردهای فنی پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه و از سوی دیگر ایجاد فضای مناسب برای طرح نیازمندی‌های صنعت، فرصتی مناسب برای همکاری موثر صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.

 

لازم به ذکر است،‌ متقاضیان و صاحبان ایده فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه سال جاری، خلاصه طرح‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاع از برنامه‌های جشنواره به پایگاه اینترنتی چهارمین جشنواره سراسری «کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف» مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفن ۶۶۰۸۶۷۷۱ الی ۴ امکان‌پذیر است.