حضور در ICNS4؛ دریافت حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های دانشجویی

نحوه دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه دانشجویی شرکت‌کنندگان در چهارمین کنفرانس بین المللی نانوساختارهای کیش (ICNS4) اعلام شد. افراد می‌توانند از تاریخ ۲۸ دی‌ماه تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به صفحه کاربری خود در پایگاه اینترنتی حمایت‌ تشویقی، کد مقاله پذیرفته شده خود در همایش را، در این صفحه وارد کنند.


نحوه دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه دانشجویی شرکت‌کنندگان در چهارمین کنفرانس بین المللی نانوساختارهای کیش (ICNS4) اعلام شد. با توجه به قرارگیری چهارمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارهای کیش به عنوان همایش‌های مورد تایید ستاد برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های دانشجویی، افراد می‌توانند از تاریخ ۲۸ دی‌ماه تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری نسبت به انجام مراحل لازم برای دریافت حمایت تشویقی خود اقدام نمایند.

 

از این رو آن دسته از پذیرفته شدگانی که هنوز بخش دوم حمایت تشویقی پایان نامه خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری خود در پایگاه اینترنتی حمایت‌ تشویقی، کد مقاله پذیرفته شده خود در همایش را، در این صفحه وارد کنند.

 

لازم به ذکر است علاوه بر ثبت کد مقاله، حضور دانشجویان در روزهای همایش، برای دریافت بخش دوم حمایت تشویقی الزامی است.

 

گفتنی است چهارمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها ICNS4 در روزهای ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۰ ( ۱۲ تا ۱۴ مارچ ۲۰۱۲) در محل پردیس بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف شعبه جزیره کیش برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند، به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اطلاعیه‌های جدید، به پایگاه اینترنتی کنفرانس مراجعه کنند.