برگزاری INF 2012 همزمان با پنجمین جشنواره نانو در تهران

ستاد نانو در نظر دارد فروم بین‌المللی فناوری نانو (IRAN NANO FORUM 2012) را همزمان با پنجمین جشنواره فناوری نانو در روزهای ۱۶ الی ۱۷ مهرماه ۱۳۹۱ ( ۶ تا ۷ اکتبر ۲۰۱۲) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار کند.


ستاد توسعه فناوری نانو در راستای تجاری‌سازی محصولات داخلی مبتنی‌بر فناوری نانو،‌ فروم بین‌المللی فناوری نانو (IRANNANO FORUM 2012) را همزمان با پنجمین جشنواره فناوری نانو در روزهای ۱۶ الی ۱۷ مهرماه ۱۳۹۱ ( ۶ تا ۷ اکتبر ۲۰۱۲) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد کرد.

 

ایجاد تعامل بین فعالان داخلی و خارجی حوزه فناوری نانو در بخش‌های تجاری‌سازی و صنعت و بازار، رصد نقش دولت‌ها در صنعتی‌سازی فناوری نانو و ورود آن به بازار، تبیین راهکارهای رسوخ فناوری نانو در شاخه‌های مختلف صنعتی با نگرشی بر وضعیت موجود و چشم‌انداز آینده و بررسی مسیرهای ورود محصولات مبتنی بر فناوری نانو به بازارهای کشورهای هدف از جمله اهداف برگزای این نشست بین‌المللی بیان شده است.

 

عناوین محورهای در نظر گرفته‌شده فروم به قرار زیر است:

• سیاست گذاری دولت‌ها در حوزه فناوری نانو (Government Policy)

• برنامه‌های ملی کشورها در حوزه فناوری نانو (National Plan)

• پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری (Investments/Funding)

• استاندارسازی فناوری نانو (Nano Standardization)

• تجاری‌‌سازی فناوری نانو (Commercialization)

• ظرفیت‌های صنایع موجود کشور در جذب فناوری نانو (Industrial Opportunities)

• ارائه تجارب شرکت‌های موفق در حوزه تجاری سازی، بازار و ایجاد ارزش افزوده فناوری نانو (Success Story)

 

فروم مذکور، پیشگامان جهانی فناوری‌نانو را به منظور بحث و بررسی راهکارهای تجاری‌سازی کاربردهای مختلف و پیشرفت‌های جدید فناوری‌نانو گردهم خواهد آورد. لازم به ذکر است، در راستای انتقال دانش اساتید برتر داخلی و خارجی در حوزه فناوری نانو، چند کارگاه‌ آموزشی مرتبط با سرفصل‌های فروم نیز در طی این نشست برگزار خواهد شد.

 

سرمایه‌گذارن و اساتید حوزه فناوری نانو می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی فروم بین‌المللی فناوری نانو مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه این فروم از طریق شماره تلفن ۶۶۵۶۳۲۲۴ و ۶۶۵۶۳۲۷۰ امکان‌پذیر است.