۳۱ تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو

بنابر اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، برای تکمیل اطلاعات مرحله دوم فرایند ثبت‌نام تنها تا پایان تیرماه مهلت باقی است. براساس این اطلاعیه علاقمندان به شرکت در جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو فرصت دارند تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱ نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام در نمایشگاه و تسویه مالی اقدام نمایند.


برای ثبت‌نام در پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو تا پایان تیرماه مهلت باقی است. براساس اطلاعیه دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، علاقمندان فرصت دارند تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱ نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام در نمایشگاه و تسویه مالی اقدام نمایند.

 

شایان ذکر است، ثبت نام بعد از تاریخ فوق، در صورت موجود بودن فضای نمایشگاهی با ۲۰ درصد افزایش قیمت امکان پذیر خواهد بود. افراد می‌توانند برای ثبت نام یا تکمیل اطلاعات به پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه نمایید.

 

گفتنی است، ثبت‌نام در پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از ابتدای ‏اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان وقت اداری ۳۱ تیر ماه سال جاری ادامه ‏خواهد داشت.‏ در مرحله دوم ثبت‌نام ‎که از ۲۰ خرداد ماه ‎آغاز شده است، پذیرفته‌شدگان مرحله اول به تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی خود خواهد پرداخت.