همکاری مشترک برای تجاری‌سازی و بازاریابی نانوذرات رنگی

دو شرکت دی‌سی‌ان‌داینستیکز و آساهی‌کاسی‌فایبرز برای تجاری‌سازی، توزیع و فروش محصولی موسوم به NanoActTM به توافق رسیده‌اند. این محصول نوعی نانوذرات رنگی است که برای افزایش حساسیت آرایه‌های تشخیصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت دی‌سی‌ان‌داینستیکز (DCN Diagnostics) و شرکت آساهی‌کاسی‌فایبرز (Asahi Kasei Fibers Corporation) برای تجاری‌سازی و فروش محصولی موسوم به NanoActTM به توافق رسیدند. این محصول نوعی نانوذرات رنگی است که موجب افزایش حساسیت آرایه‌ها می‌شود. این محصول براساس پتنتی ساخته شده است که در آن نانوذرات سلولزی رنگی برای افزایش حساسیت آرایه‌ها به کار گرفته می‌شود. این محصول ترکیبی از نانوذرات مختلف است که به صورت برچسب برای نمایش ترکیبات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این فناوری برای آرایه‌های مختلف نظیر آرایه‌های نشان دهنده بیماری‌ها یا عوامل بیماریزا استفاده می‌شود.
دی‌سی‌ان یک شرکت تولید کننده آرایه است که در بخش مشاوره و آموزش نیز فعالیت دارد. این شرکت برای تجاری‌سازی، توزیع و بازاریابی محصول NanoActTM در کشورهای مختلف نظیر ژاپن و منطقه امریکای شمالی این توافق‌نامه را امضاء کرده است. با آغاز این همکاری مشترک، محصولی دیگر به محصولات و مواد عرضه شده توسط دی‌سی‌ان افزوده می‌شود.
اوفارل از مدیران شرکت ‌دی‌سی‌ان می‌گوید شرکت ما از این توافق‌نامه جدید خُرسند است ما موفق به همکاری با شرکت حرفه‌ای و صاحب‌نامی همچون آساهی‌کاسی‌فایبرز شدیم. این یک فرصت تازه برای کمک به این فناوری جدید است. ما معتقدیم که NanoActTM می‌تواند برای انجام تست‌هایی با عملکرد بالا مورد استفاده قرار گیرد. شاید نام آساهی‌کاسی‌فایبرز برای برخی از فعالان حوزه تشخیص طبی ناآشنا باشد اما این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان فیبرهای سلولزی در جهان است که محصولات آن در سراسر جهان توزیع می‌شود. قدمت فعالیت این شرکت در بخش فناوری سلولزی بالغ بر ۸۰ سال است. ترکیب فناوری این شرکت با توانمندی‌های آموزشی و بازاریابی ما موجب می‌شود تا این محصول برای مصرف کنندگان بهتر معرفی شده و بازار بهتری برای آن ایجاد شود.
درباره دی‌سی‌ان
شرکت دی‌سی‌ان‌داینستیکز یک شرکت تولید و خدمات بخش تشخیصی است که آرایه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کند.