راهیابی ۷۴ طرح به مرحله دوم مسابقه ساخت نمونه اولیه محصولات نانو

بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی دومین مسابقه‌ی ساخت نمونه اولیه (ProtoType) محصولات فناوری نانو، ۷۴ طرح از میان ۲۴۰ طرح ارسالی، پس از ارزیابی اولیه توسط کمیته‌ی داوری، به مرحله‌ی ارائه‌ی حضوری دعوت شدند. ارائه‌ی حضوری از روز ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۱۰ خردادماه با حضور صاحبان طرح ها ادامه خواهد داشت.


بر اساس اعلام دبیرخا
نه‌ی دومین مسابقه‌ی ساخت نمونه اولیه(ProtoType) محصولات فناوری نانو، ۷۴  طرح از میان ۲۴۰ طرح ارسالی، پس از ارزیابی اولیه توسط کمیته‌ی داوری به مرحله‌ی ارائه‌ی حضوری دعوت شدند. ارائه‌ی حضوری از روز ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است و در روز ۱۰ خردادماه با حضور صاحبان طرح ها به پایان خواهد رسید. سپس بر اساس آرای کمیته‌ی داوری، طرح های منتخب مرحله‌ی دوم به شرکت در دوره‌ی توانمندسازی برگزیدگان دعوت خواهند شد. توزیع موضوعی طرح های راه یافته به مرحله‌ی دوم مسابقه ساخت نمونه اولیه محصولات فناوری نانو در نمودار زیر آورده شده است.

filereader.php?p1=main_0e869709d617a4056
توزیع موضوعی طرح های راه یافته به مرحله دوم مسابقه ساخت نمونه اولیه محصولات فناوری نانو

شایان ذکر است، همانند ششمین نمایشگاه فناوری نانو از طرح‌های ارائه شده در هفتمین نمایشگاه، تا سقف ۱۰ میلیون تومان حمایت خواهد شد. این حمایت شامل ۳ میلیون تومان حمایت نقدی و تا سقف ۷ میلیون تومان حمایت در قالب خدمات تجاری‌سازی از طریق مؤسسه‌ی خدمات فناوری تا بازار ایرانیان خواهد بود. همچنین از میان نمونه‌های نمایش داده شده در غرفه، سه نمونه، بر مبنای رأی کمیته داوران، به عنوان بهترین‌های مسابقه‌ی ساخت نمونه اولیه انتخاب و در مراسم تقدیر از برترین‌های نانوی کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است اولین مسابقه ساخت نمونه اولیه محصولات نانو در تابستان ۹۲ و با شرکت ۶۸ طرح برگزار شد که از میان این طرح ها ۱۲ طرح در غر
فه‌ی طرح‌های نوآورانه‌ی ششمین نمایشگاه فناوری نانو به نمایش درآمد.