بازار جهانی نانوذرات در زیست‌فناوری و داروسازی

گزارش جدید، دربرگیرنده تجزیه و تحلیل کامل محصولات این بخش در حوزه سلامت و بهداشت در مقایسه با کل روندهای صنعت، برای تعیین کمیت و کیفیت بازار محصولات دارویی برای مقابله با بیماری‌های مختلف است.

شرکت تحقیقاتی بی‌سی‌سی (BCC) گزارش جدیدی در زمینه استفاده از نانوذرات در حوزه‌های زیست‌فناوری، توسعه داروها و دارورسانی منتشر کرده است. این گزارش، دربرگیرنده تجزیه و تحلیل کامل محصولات این بخش در حوزه سلامت و بهداشت در مقایسه با کل روندهای صنعت برای تعیین کمیت و کیفیت بازار محصولات دارویی برای مقابله با بیماری‌های مختلف است.
خلاصه محورهای اصلی این گزارش به این شرح است:
• ارزش بازار جهانی نانوذرات در حوزه‌های زیست‌فناوری و داروسازی در سال ۲۰۱۳ میلادی حدود ۲۵ میلیارد دلار بوده است. انتظار می‌رود که ارزش بازار این بخش در سال ۲۰۱۴ میلادی به ۲۹٫۶ میلیارد دلار و تا سال ۲۰۱۹ با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالانه ۲۲ درصد در دوره زمانی ۲۰۱۹-۲۰۱۴، به ۷۹٫۸ میلیارد دلار افزایش یابد.
• برآورد می‌شود که ارزش بازار سیستم‌های دارورسانی به عنوان یک بخش این بازار، با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۲۳ درصد، از ۱۵٫۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۴۴٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد.
• انتظار می‌رود که توسعه و فرمولاسیون داروها به عنوان بخشی از این بازار، با نرخ رشد ترکیبی ناخالص سالیانه ۲۰٫۸ درصد، از حدود ۱۲٫۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۳۲٫۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد.
قراردادهای حق‌لیسانس عمده، همکاری‌های مشترک، ادغام‌ها و فعالیت‌های مربوط به خرید در این صنعت، بررسی محیط رقابتی با تمرکز ویژه بر تأثیر محصولات جدید بر کیفیت زندگی بیماران، ارائه اطلاعات در خصوص طبقات خاص نانوذرات و محصولات دارویی مرتبط با آن‌ها و … از جمله مواردی است که در این گزارش آمده‌است.
متن کامل این گزارش به قیمت ۶۶۵۰ دلار از طریق نشانی زیر قابل خریداری است.
http://www.reportlinker.com/