توافق برای توزیع نانوداروهای ضد سرطان در منطقه کارائیب

شرکت رگولان (Regulon) برای بازاریابی محصولات نانوداروی ضد سرطان در منطقه کارائیب توافق‌نامه همکاری با شرکت این‌اوشینز هولدینگز (In Ovations Holdings) امضاء کرده است. براساس این توافق‌نامه، شرکت این‌اوشینز بازاریابی و توزیع این نانودارو را در منطقه کارائیب

این‌اوشینز هولدینگز (In Ovations Holdings) در مذاکراتی که با رگولان (Regulon) داشته به توافقاتی پیرامون فروش و بازاریابی داروی ضد سرطان شرکت رگولان رسیده است. براساس این توافق‌نامه، این‌اوشینز امکان بازاریابی و فروش را برای این داروی ضد سرطان در منطقه کارائیب بدست می‌آورد. بازار جهانی داروی ضد سرطان در سال ۲۰۱۳ بالغ بر ۷۵ تا ۸۰ میلیارد دلار بوده و فروش داروهای شیمی‌درمانی مبتنی بر پلاتین نظیر سیس‌پلاتین، کربوپلاتین و اوگزالیپلاتین در سال ۲۰۰۸ در حدود ۲٫۶ میلیارد دلار بوده است.
رگولان سه داروی LipoPlatin™, LipoXal™ و LipoVil-12™ را طراحی و تولید کرده است. این شرکت برای تولید این نانودارو از فناوری کپسوله کردن لیپوزومی استفاده کرده است که داروهای شیمی‌درمانی سمی به همراه پروتئین‌ها و پپتیدها درون این ساختار قرار می‌گیرد. با استفاده از این نانوکپسول، عوارض جانبی داروی شیمی‌درمانی به حداقل می‌رسد. در حال حاضر رگولان وارد فاز بازاریابی و فروش این محصولات شده است.
مطالعات اخیر نشان می‌دهد که سهم داروهای شیمی‌درمانی مبتنی بر پلاتین در حال افزایش است. پیش‌بینی می‌شود که با ورود این فناوری جدید، سهم این محصولات با شیب بیشتری افزایش یابد.
رگولان یک شرکت داروسازی خصوصی است که روی تولید نانوداروهای ضد سرطان کار می‌کند. این شرکت با فروش محصولات خود در کشورهایی نظیر یونان، قبرس، اتریش، ترکیه، کره جنوبی، برزیل، تایوان و لبنان درآمدی در حدود سی میلیون دلار بدست آورده است.
تنی بولیکاس مدیرعامل شرکت رگولان می‌گوید: «بعد از فروش در اروپا و آسیا، برای توسعه بیشتر بازار، ما وارد همکاری مشترک با این‌اوشینز شدیم. ما از این که این‌اوشینز محدوده بازار فروش ما را گسترش داده و منطقه کارائیب نیز به مشتریان ما افزوده می‌شود، خوشحالیم.»
روسندو آلوارز مدیرعامل شرکت این‌اوشینز می‌گوید: «ما از همکاری مشترک با رگولان بسیار خرسندیم و درصدد ارائه محصولات ضدسرطان این شرکت در منطقه کارائیب هستیم. افزایش بازار هدف می‌تواند فصل جدیدی در رشد و توسعه را برای هر دو شرکت به ارمغان آورد.»