فراخوان شرکت در نخستین جشنواره کارآفرینی پل

نخستین «جشنواره کارآفرینی پل» با هدف شناسایی صاحبان ایده و کسب و کارهای نو و در جهت حمایت از کارآفرینان و نخبگان کشور برگزار می‌شود.

رویداد iBRIDGES خرداد ماه امسال برای دومین سال متوالی و طی سه روز توسط انجمن بین المللی مدیران ایرانی (i-aim) و با همکاری گستردهٔ فعالان و خبرگان عرصهٔ کارآفرینی در
برلین برگزار می‌شود و گروهی از مشهور‌ترین صاحبان کسب وکارهای نو و
سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و مدیران ارشد شرکت‌ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر می‌پردازند.

علی زواشکیانی دبیر این جشنواره با اعلام شش رشته ICTو IT، طراحی و تولید، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و فناوری نانو و موارد دیگر (هنر مدیریت و…) از صاحبان ایده، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد با ارسال یک فیلم یک دقیقه‌ای به زبان انگلیسی در این جشنواره شرکت کنند.
 
علاقمندان می‌توانند از امروز تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ طرح‌های خود را در وبسایت جشنواره بارگذاری کنند. آثار تا ۲۰ اسفندماه جاری توسط منتخبی از کارآفرینان صاحب‌نام و متخصصان عرصه‌های مختلف تکنولوژی ارزیابی شده و نفرات بر‌تر انتخاب می‌شوند.
 
گفتنی است حداقل۱۰ طرح برگزیده اول هزینه کامل شرکت در همایش آیبریج ۲۰۱۵ شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت، ثبت نام در همایش و معرفی نامه به سفارت آلمان را دریافت می‌کنند. همچنین به بیش از ۱۰۰ طرح برگزیده بعدی نیز کمک هزینه حضور در همایش آیبریج شامل بلیت رفت و برگشت، ثبت نام در همایش ومعرفی به سفارت آلمان اعطا می‌شود.

داشتن یک موضوع جدید و خلاقانه (حتی در حد ایده و یا مراحل اولیه اجرا در یک استارتاپ)، ارایه مناسب و حرفه‌ای و رعایت اصول ارایه، بیان مناسب به زبان انگلیسی و زمان‌بندی از جمله ملاک‌های انتخاب آثار بر‌تر است.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره پل و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره مراجعه کنند. شایان ذکر است سال
گذشته این رویداد تحت عنوان BRIDGE در دانشگاه برکلی آمریکا برگزار شد که
مورد استقبال گسترده کارآفرینان ایرانی و آمریکایی قرار گرفت.