توافق‌نامه‌ای برای تولید و توزیع فیلامنت‌های گرافنی

شرکت گرافن تری‌دی لب برای تکمیل محصولات خود و همچنین توزیع فیلامنت‌های تولید شده در این شرکت، اقدام به عقد توافق‌نامه‌ همکاری با شرکت پلی میکر کرده است. پلی‌میکر چهار فیلامنت مختلف دارد که می‌تواند مکمل محصولت گرافن‌تری‌دی‌لب باشد.

شرکت گرافن تری‌دی لب (Graphene 3D Lab) اعلام کرد برای تولید و توزیع محصولات خود وارد همکاری با شرکت پلی‌میکر (Polymaker) شده است. براساس این توافق‌نامه همکاری، شرکت پلی‌میکر اقدام به توزیع فیلامنت‌های شرکت گرافن‌تری‌دی کرده و همچنین خدماتی در بخش تولید به این شرکت ارائه می‌دهد.
کارخانه پلی‌میکر در شهر سوژو چین واقع شده و دفاتر مختلف توزیع این شرکت در شانگهای، نیویورک، اوتریخ (هلند) و توکیو قرار دارد.
گرافن‌تری‌دی دارای یک فروشگاه فیلامنت است که به صورت آنلاین با آدرس www.blackmagic3d.com فعالیت دارد. این فروشگاه سه محصول منحصر به فردی که شرکت پلی‌میکر تولید می‌کند (PolyMax™ PLA, PolyFlex™, و PolyWood™) را نیز به فروش می‌رساند. هر دوی این شرکت‌ها قصد دارند از ماه جولای ۲۰۱۵ محصولات انحصاری طرف مقابل را در فروشگاه‌های آنلاین خود به فروش بگذارند. این توافق‌نامه شامل همکاری دو شرکت برای توسعه فیلامنت‌های گرافنی نیز می‌شود.
دانیل استولیارف مدیرعامل شرکت گرافن تری‌دی می گوید: « این همکاری مشترک با پلی‌میکر یک گام مهم و موثر برای گرافن تری‌دی است. پلی‌میکر دارای شبکه توزیع گسترده‌ای است که می‌تواند فیلامنت‌های ما را به مشتریان مختلف در امریکای شمالی برساند. ما یک قرارداد تولید نیز داریم که با استفاده از آن امکان تولید محصولات مختلفی برای مشتریان‌مان فراهم می‌شود. فیلامنت‌های فعلی که توسط پلی‌میکر ساخته می‌شود کاملا تراز بوده و ما مشتاقیم که این فیلامنت‌ها به مشتریان ما نیز عرضه شود.»
ژیائوفان لوی از شرکت پلی میکر می‌گوید: « مشتریان پلی‌میکر مایل‌اند مرزهای چاپ سه بعدی شکسته شود. آنها همیشه به دنبال نوآوری‌های تازه در پروژه‌های چاپ سه بعدی هستند. فیلامنت‌های گرافن‌تری‌دی می‌تواند مکمل محصولات ما باشد و در کنار چهار فیلامنت ما، به مشتریان‌مان عرضه شود.»