سومین نشست تخصصی کاربرد فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر

سومین نشست تخصصی کاربرد فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر کشور با تلاش شرکت آریا پلیمر پیشگام بعنوان کارگزار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در حوزه کامپوزیت و پلیمر٬ در روز چهارشنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه ۹۴ در استان اصفهان برگزار می‌گردد.

با توجه به لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی جهت رسوخ هرچه بیشتر فناوری نانو در صنایع مختلف و تولید محصولات با استفاده از فناوری‌های نوین، سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی به منظور بررسی راهکارهای اجرایی جهت رسوخ فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و  پلیمر کشور، با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن شرکت‌های دانش بنیان، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و شرکت شهرک‌های استان اصفهان در استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.
 
محورهای مورد بحث و تبادل نظر این نشست عبارتند از: معرفی فناوری نانو، راهکارهای اجرایی ورود فناوری نانو در صنایع، دستاوردهای فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر کشور، معرفی تجربه‌های موفق ، تشکیل پنل تخصصی و معرفی حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو.

شایان ذکر است که دو نشست قبلی در محل ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (تهران) برگزار شده است که از دستاورد‌های این دو نشست می‌توان به انعقاد سه قرارداد تولید دانش فنی در حوزه‌های ساختمان و خودرو و دو قرارداد انتقال دانش فنی در حوزه ساختمان اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۹۳۲۱۵۲-۰۳۱ تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.ariapolymer.ir مراجعه نمایند.

سومین نشست تخصصی کاربرد فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر، چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در سالن همایش اداره صنعت، معدن، تجارت استان اصفهان واقع در خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر برگزار می‌شود.