فروش نانوراکتور به صنعت تصفیه روغن سویا در ژاپن

دو شرکت فعال در حوزه ساخت و فروش تجهیزات تصفیه روغن، موفق به فروش نانوراکتور فرآوری و تصفیه روغن سویا به یک شرکت ژاپنی شده‌اند.

شرکت کویتیشن تکنولوژیز (Cavitation Technologies) اعلام کرد که شرکت بالسترا دسمت، یکی از شرکاء راهبردی کویتیشن، موفق به عقد قرارداد فروش با یکی از شرکت‌های تصفیه روغن سویا در ژاپن شده‌است. این شرکت سالانه ۳۰۰MTPD روغن سویا را تصفیه می‌کند. براساس این قرارداد، مقرر شده تا بالسترا دسمت خط تولید جدیدی در سال ۲۰۱۶ برای این شرکت راه‌اندازی کند. با راه‌اندازی این خط تولید، این شرکت ششمین فروش خود را به شرکت‌های شرق آسیا انجام داده است.
ایگو گرودنیستیک مدیرعامل شرکت بالسترا می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که موفق به فروش سیستم جدیدی در ژاپن شده‌ایم. بالسترا با همکاری کویتیشن در بخش‌های فنی و مهندسی همکاری نزدیکی داشته‌اند. در حال حاضر مشتریان این امکان را دارند که از خط تولیدهای مختلف ما در سراسر آمریکا بازدید کرده و مزایای آن را از نزدیک مشاهده نمایند. تجهیزات ما مزایای زیادی برای صنعت تصفیه روغن‌های گیاهی در پی داشته است.»
شرکت کویتیشن در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید و ارائه سیستم‌های مورد استفاده در تصفیه روغن، تجهیزات تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، استخراج روغن از جلبک و تولید برخی نوشیدنی‌ها راه‌اندازی شد. این شرکت دارای فناوری نانوراکتوری برای تصفیه روغن است که می‌تواند به مقدار قابل توجهی هزینه‌های کار و اثرات منفی زیست محیطی را کاهش دهد. این در حالی است که این سیستم می‌تواند کارایی نهایی سیستم را افزایش دهد.
گروه بالسترا یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه مهندسی و تولید خط تولید و تجهیزات چربی و روغن است که برای شرکت‌های تولیدکننده مواد شیمیایی، سورفاکتانت و رنگ‌بر دستگاه تولید می‌کند. این شرکت در صنعت زیست‌دیزل نیز فعالیت دارد. بالسترا با ۶۰ سال سابقه، شهرت زیادی داشته و از ظرفیت تحقیق و توسعه بالایی برخوردار است. محصولات این شرکت در بیش از ۱۵ کشور مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.