پیش‌بینی بازار جهانی نانوسلولز

رشد بازار نانوسلولز با ارائه محصولات جدید به بازار در سال ۲۰۱۵ میلادی استمرار داشته و تسهیلات تولیدی جدیدی نیز در حال ساخت است.

نانوسلولز از مواد مختلفی نظیر مواد گیاهی و … قابل تولید است. نانوسلولز موادی کاملاً تجدیدپذیر بوده و علاوه بر بی خطری دستکاری آن، ارزان است و خواص فیزیکی و شیمیایی دیگری نیز دارد. امروزه در زمینه نانوسلولز و توسعه تجاری آن، تحقیقات زیادی نظیر ساخت تجهیزات تولیدی با ظرفیت چند تن در کشورهای آمریکای شمالی، ژاپن و اروپا در حال انجام است.
رشد بازار نانوسلولز با ارائه محصولات جدید به بازار در سال ۲۰۱۵ میلادی استمرار داشته و تسهیلات تولیدی جدیدی نیز در حال ساخت است. در چارچوب توافق آب و هوایی پاریس، آنچه که بسیار حایز اهمیت بود، توسعه مواد و فناوری‌های جدید سازگار با محیط‌زیست بود. نانوسلولز به عنوان مواد سازگار با محیط‌زیست، گزینه اصلی مورد استفاده در صنایعی نظیر بسته‌بندی است. همچنین این مواد، پیش‌ران جدیدی برای صنایع کاغذ و مقوای موجود بوده و در توسعه آتی الکترونیک منعطف و قابل چاپ نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
گزارش کاربردهای بازار نانوسلولز در فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی کاملاً به روز شده و مواردی نظیر شرح فناوری و روش‌های تولید، ساختار بازار، زنجیره عرضه، پتنت‌ها و مقالات، و حجم تولید نیز به آن اضافه شده است.
پیش‌بینی بازار بر اساس تولیدکننده، بازار نانوسلولز در حوزه‌هایی نظیر کامپوزیت‌ها، الکترونیک، ساخت و ساز، کاغذ و خمیر کاغذ، فیلتراسیون، پزشکی و علوم زیستی، رنگ‌ها، فیلم‌ها، پوشش‌ها و صنعت نفت، جدول زمانی تجاری‌سازی، مراکز تحقیقاتی و وضعیت توسعه‌دهندگان این مواد نیز از دیگر محورهای گزارش جدید است.
متن کامل این گزارش به قیمت ۱۵۰۵ دلار از طریق نشانی زیر قابل خریداری است. http://www.researchandmarkets.com/research/km7wjh/the_global_market