پیش‌بینی بازار جهانی نانوذرات نقره تا سال ۲۰۲۲

سلامت بزرگ‌ترین بخش کاربردی بازار نانوذرات نقره است، به طوری که در سال ۲۰۱۴ میلادی، بیش از ۳۰ درصد ارزش بازار جهانی نانوذرات نقره به خود اختصاص داده.

طبق گزارشی با عنوان «بازار جهانی نانوذرات نقره بر اساس کاربرد (الکترونیک و الکتریسیته، سلامت، غذا و نوشیدنی‌ها و نساجی)» که توسط شرکت رادیانت این‌سایت (Radiant Insights) منتشر شده است، پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار جهانی نانوذرات نقره تا سال ۲۰۲۲ به ۲٫۵۴ میلیارد دلار افزایش یابد.
انتظار می‌رود که افزایش میزان تقاضا برای مواد ضدمیکروبی جهت استفاده در کاربردهای سلامت، پیش‌ران اصلی بازار جهانی نانوذرات نقره در طی دوره پیش‌بینی خواهد بود. همچنین توسعه الکترونیک با ارزش بالا به همراه افزایش میزان تقاضا برای اسباب‌بازی‌ها نیز از دیگر عوامل ارتقای رشد بازار نانوذرات نقره طی ۷ سال آینده خواهد بود.
سلامت بزرگ‌ترین بخش کاربردی بازار نانوذرات نقره است، به طوری که در سال ۲۰۱۴ میلادی، بیش از ۳۰ درصد ارزش بازار نانوذرات نقره به این بخش تعلق داشته است. رشد بازار سلامت ناشی از افزایش میزان آگاهی مصرف‌کنندگان نسبت به رفاه عمومی، افزایش جمعیت سالمندان و افزایش درآمدهای جهانی است که به رشد بازار نانوذرات نقره کمک می‌کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که افزایش تقاضا برای نساجی ضد میکروبی به خاطر افزایش میزان آگاهی مصرف‌کنندگان نسبت به بهداشت خود نیز منجر به رشد بازار این حوزه گردد.
طبق گزارش جدید، آمریکای شمالی در بازار جهانی نانوذرات نقره پیشگام بوده و پیش‌بینی می‌شود که طی دوره پیش‌بینی، حدود ۳۵ درصد حجم این بازار را به خود اختصاص دهد.
به طور کلی انتظار می‌رود که افزایش میزان آگاهی مردم در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها، نقش مهمی در زمینه ارتقای میزان استفاده از نانوذرات نقره در ادوات و تجهیزات پزشکی و نساجی خواهد داشت.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه نمایند. http://www.bloomberg.com/research/markets/news/article.asp?docKey=600-201602090621M2______EUPR_____98be000003af9447_3600-1