سه محصول نانویی در سبد فروش محصولات دیجی‌کالا قرار گرفت

به منظور توسعه بازار و سهولت در تهیه و خرید محصولات نانویی، ستاد نانو و دیجی‌کالا با یکدیگر همکاری خواهند کرد. شروع این همکاری با قرار گرفتن سه محصول نانویی مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در لیست کالاهای دیجی‌کالا صورت گرفته است.

به منظور توسعه بازار و سهولت در تهیه و خرید محصولات نانویی، دیجی‌کالا و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این همکاری، با قرار گرفتن سه محصول نانویی مورد تأیید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در لیست کالاهای دیجی‌کالا آغاز شده است:

۱٫    ماسک نانویی سها
محصول ماسک نانویی یکی از تولیدات شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سُها) است. این شرکت یکی از سازندگان تجهیزات بهداشتی و پزشکی کشور است. ماسک‌های نانویی با دارا بودن نانو الیاف پلیمری جاذب ریزگردها و دیگر آلاینده‌ها است. فناوری پوشش‌دهی نانوالیاف، باعث افزایش کارایی ماسک در مقایسه با انواع دیگر شده است.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

۲٫    جعبه کمک‌های اولیه خودروی کیتوتک
کیتوتک برندی ایرانی است که فرآورده‌های ترمیم زخم و بندآورنده خونریزی تولید می‌کند. تمامی محصولات کیتوتک مجوز وزارت بهداشت و استانداردهای جهانی را اخذ کرده است. کیف کمک‌های اولیه خودرو در ابعاد مناسب برای استفاده در خودرو، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی طراحی شده و حاوی اقلام ضروری جهت انجام کمک‌های اولیه است.

 filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

۳٫    جعبه کمک‌های اولیه پیشرفته کیتوتک
این محصول نیز توسط شرکت کیتوتک تولید شده و مانند جعبه کمک‌های خودرویی این شرکت، تمامی مجوزها و استانداردهای لازم را اخذ نموده است.

filereader.php?p1=main_eccbc87e4b5ce2fe2

علاقمندان به تهیه این محصولات می‌توانند از طریق پیوندهای زیر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند:
ماسک نانویی سها
جعبه کمک‌های اولیه خودرو
جعبه کمک‌های اولیه پیشرفته