انتخاب فناوری برگزیده پنل ارائه فناوری‌های منتخب حوزه نانو به سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ

یکی از پنل‌های چهارمین دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو، برنامه‌ای جهت معرفی ۵ مورد از فناوری‌های منتخب حوزه فناوری نانو به گروهی از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های صنعتی بزرگی بود.

یکی از پنل‌هایی که برای چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو طراحی‌شده بود، برنامه‌ای جهت معرفی ۵ مورد از فناوری‌های منتخب حوزه فناوری نانو به گروهی از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های صنعتی بزرگی بود که هر یک از آن‌ها می‌توانستند به‌نوعی یک مشتری بالقوه برای یک یا چند مورد از فناوری‌های ارائه‌شده باشند.

در این برنامه، نمایندگان این ۵ شرکت فناور، هر یک ۱۰ دقیقه فرصت داشتند تا ضمن معرفی فناوری خود و کاربردهای آن، مخاطبان ویژه این بخش را نسبت به محصول و فناوری خود علاقه‌مند سازند. پس از پایان هر ارائه نیز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان به پرسش و پاسخ حول این فناوری‌ها اختصاص‌یافته بود.

با پایان اجرای این پنل در روز دوم مجمع، هیئت داوران این بخش (نمایندگان شرکت‌های صنعتی بزرگ و شرکت‌های سرمایه‌گذاری) بر اساس معیارهای مشخصی که در جدول زیر اشاره‌شده است، به ارائه‌های انجام‌شده نمره دادند که نهایتاً جمع‌بندی این نظرات منجر به انتخاب برترین فناوری این دوره مجمع گردید.

filereader.php?p1=main_8931d54710c0a1e01

در این پنل که فناوری‌هایی از حوزه‌های مختلف ارائه‌شده بود، نهایتاً فناوری تولید نانوکامپوزیت پلیمری تعمیر خطوط لوله نفت و گاز از شرکت آریا پلیمر پیشگام، به‌عنوان فناوری برتر شناخته شد و جایزه ویژه مربوط به این دوره چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است، چهارمین دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو، در روزهای ۵ و ۶
مردادماه با محوریت نوآوری باز و انتقال دستاوردهای فناورانه از شرکت‌های
کوچک به صنایع بزرگ، در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت
برگزار شد.