دانشگاه صنعتی قم؛ اولین حوزه آزمون هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو

با حمایت و همکاری دانشگاه صنعتی قم و نهاد ترویجی کارگروه فناوری نانو این دانشگاه، اولین حوزه آزمون هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو در استان قم قطعی شد.

طبق اعلام دبیرخانه مسابقه ملی نانو، مناطقی که تعداد ثبت‌نامی‌های آن در مسابقه بیش از ۷۵ نفر باشد و یکی از نهادهای ترویجی فعال در آن منطقه شرایط لازم برای برگزاری آزمون از قبیل مکان و نیروی اجرایی را فراهم نماید، به‌عنوان مرکز آزمون هفتمین مسابقه ملی نانو انتخاب خواهند شد.

شایان ذکر است هر استان حداقل یک حوزه آزمون خواهد داشت و داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام شهر و استان پیشنهادی محل حوزه آزمون خود را انتخاب نمایند. محل دقیق حوزه‌های آزمون بر اساس جدول زمان‌بندی مسابقه در نیمه اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ اعلام خواهد شد.

گفتنی است،‌ هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو در یک مرحله‏ و بصورت تئوری در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۲۸ اسفندماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه اقدام نمایند.

همچنین در این مسابقه تعدادی سوال تشریحی برای سنجش توان آموزشی داوطلبان، علاوه بر سوالات چهار گزینه‌ای ارائه خواهد شد تا داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو به آن پاسخ دهند. اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه‌ای و حدنصاب آموزشی در سوالات تشریحی است.

در این مسابقه ۹۰ درصد امتیاز داوطلبان حاصل از آزمون چهار گزینه‌ای حضوری و ۱۰ درصد دیگر حاصل از میانگین درصد کسب شده توسط داوطلب در دو آزمون جامع سایت آموزش ویژه هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ثبت‌نام در این مسابقه به پایگاه اینترنتی مسابقه مراجعه کنند.