راه‌اندازی خط تولید پایلوت پلیمر تقویت شده

شرکت گرافن نانوکم خط پایلوت جدیدی برای تولید نوعی پلیمر تقویت شده راه‌اندازی کرده است. این محصول قرار است به یک شرکت فعال در حوزه هوافضا در مالزی فروخته شود.

سهام گرافن نانوکم (Graphene NanoChem) بعد از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز خط پایلوت جدید این شرکت افزایش یافت. این خط تولید قرار است مواد پلیمری تقویت شده برای یک شرکت مالزیایی تولید کند.
این پروژه به شرکت گرافن نانوکم امکان تولید موادی می‌دهد که از آن برای تأمین نیاز صنایع تولید لاستیک می‌توان استفاده کرد.
مسئولان شرکت گرافن نانوکم معتقداند که این خط تولید یک دستاورد بزرگ است؛ چرا که مواد پلیمری در حال حاضر در صنایع مختلف نظیر هوافضا استفاده می‌شود.
جزپال دئول از مدیران این شرکت می‌گوید: «ما اولین قرارداد را برای فروش محصولات این خط منعقد کرده‌ایم، هر چند هنوز رقم آن کم است. ما به این دستاورد افتخار می‌کنیم و من از تمام کسانی که در این مسیر ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم. دوره بسیار جالبی بود زمانی که گروه ما روی راه‌اندازی این خط تولید کار کردند تا بتوانیم این ماده را به بازار عرضه کنیم. این مواد از استحکام، کیفیت و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند، به طوری که جوابگوی نیاز مشتریان هستند. ما مطمئنیم که توانمندی بالایی در این شرکت وجود دارد و می‌توانیم قراردادهای تازه‌ای منعقد کنیم.»
این شرکت پیش از این نیز همکاری‌هایی با مالزی داشته است. چندی پیش گرافن نانوکم اعلام کرد با یک قرارداد سه ساله، در پروژه تولید روغن پالم بدون بو در مالزی همکاری خواهد داشت. این قرارداد از ابتدای سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد. شرکت گرافن‌نانوکم یک شرکت فعال در حوزه مواد شیمیایی پیشرفته است که محصولات متعددی نظیر گرافن را به بازار عرضه می‌کند.