برگزاری رویداد TECHDEAL برای جذب سرمایه‌گذار در سه حوزه

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت اتاق بازرگانی تهران، رویدادی را موسوم به رویداد TECHDEAL در تاریخ ۲۶ مهرماه ۹۶، در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد کرد. هدف این رویداد معرفی طرح‌های بازارگرا در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، زیست‌فناوری و فناوری نانو به صاحبان صنایع و کمک به تجاری‌سازی آن‌ها است. شرکت توسعه‌ی ارتباطات بازار شریف، کارگزار تجاری‌سازی این رویداد خواهد بود.

رویدادهای جذب سرمایه‌گذار نقشی مهم در توسعه‌ی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان فناوری‌های پیشرفته مثل نانو فناوری و زیست‌فناوری ایفا می‌کنند و با جلب حمایت صاحبان سرمایه، زمینه‌ی تولید و تجاری‌سازی یک محصول یا خدمت فناورانه را فراهم می‌نمایند. اگرچه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با تولید و ارائه‌ی خدمات فناورانه کاری مهم و سرنوشت‌ساز انجام می‌دهند، اما نقش‌آفرینی این شرکت‌ها در عرصه‌ی جامعه و ایجاد ارزش افزوده، نیازمند ایجاد زمینه‌ی تجاری‌سازی است. عرضه‌ی محصولات و خدمات به بازار تجاری نیازمند حلقه‌ی واسطی میان صاحبان سرمایه و شرکت‌های فناور است و رویدادهای فناورانه به تحقق این ارتباط کمک می‌کنند.
رویدادهای گوناگون جذب سرمایه‌گذار گوناگونی برای جلب حمایت سرمایه‌گذارها به شرکت‌های فناور و رفع نیاز صنایع برگزار می‌شوند. رویداد TECHDEAL نیز به‌عنوان یکی از این رویدادها قصد دارد تا بخش‌های گوناگون زنجیره‌ی دانش بنیان را به هم مرتبط کند.
TECHDEALدر دو پنل تخصصی تجهیزات پزشکی و پنل نانو و زیست‌فناوری برگزار می‌شود:
در پنل بایو و نانوتکنولوژی دسته‌های زیر ارائه خواهند شد:
۱- راهکارهای نوین حذف آلاینده‌های هوا و افزایش راندمان مربوطه در صنایع و همچنین تصفیه‌ی پساب‌های صنعتی با استفاده از فناوری نانو و بایو
۲- پوشش‌های صنعتی و به‌طور خاص پوشش‌های خودتمیز‌شونده با استفاده از فناوری‌های نانو و بایو
۳- تولید آنزیم‌های صنعتی در سطوح مختلف
در پنل تجهیزات پزشکی، طرح‌های نوآور در دسته‌های بایومکانیک، بایوالکتریک و بایو‌متریال با عناوین زیر به سرمایه‌گذاران مرتبط معرفی خواهند شد:
 هموسیلر دیجیتال شلنگ کیسه خون
 فیکساتور اصلاح ناهنجاری استخوان
 ربات اسکلت بیرونی «اِکسوپد»
 تولید پانل ۲۰ ژنی سرطان کولورکتال
 فیلتر همودیالیز
 سیستم هوشمند دستیار جراح
 استفاده از نانوذرات برای تشخیص سرطان
 رنگ‌های پودری آنتی باکتریال
 سرنگ پمپ بیمارستانی
 کیت‌های تشخیص Micro RNA
از ویژگی‌های تمایز رویداد TECH DEAL با رویدادهای مشابه، می‌توان به حضور داور و خبره‌ی صنعت در روز برگزاری رویداد و پرسش و پاسخ از فناوران و راستی آزمایی طرح‌ها و همچنین دعوت از همکاران و سایر نقش‌های درگیر در صنعت موردنظر با رویکرد شبکه‌سازی، اشاره کرد.
برای ثبت‌نام در نقش سرمایه‌گذار و یا شرکت‌های همکار در این صنایع می‌توانید تا تاریخ ۲۴ مهرماه از راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

۶۶۰۵۱۶۲۳-۰۲۱
۶۶۰۱۳۳۱۰-۰۲۱
۰۹۹۰۷۴۸۵۵۲۵ : شماره همراه و تلگرام
@TECHDEAL2017: آیدی کانال تلگرام