سومین دوره حضور ایران نانو در نمایشگاه ایران هلث

بیست و یکمین دوره نمایشگاه ایران هلث با حضور سه شرکت نانویی تولید کننده تجهیزات پزشکی در غرفه ایران نانو آغاز به کار کرد.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه ایران هلث در حالی کار خود را آغاز کرد که سه شرکت نانویی تولید کننده تجهیزات پزشکی در غرفه ایران نانو نیز محصولات خود را معرفی و عرضه می کنند.
شرکتهای منتخب ستاد ویژه توسعه فناوری نانو که در نمایشگاه ایران هلث امسال حضور دارند شامل شرکت زیست ابزار پژوهان تولید کننده کیت های بارداری و اعتیاد، شرکت نانو تار پاک تولید کننده ماسک تنفسی فیلتر دار برای مصارف کودکان و بزرگسالان و مشاغل خاص و درنهایت شرکت تن سان طب هگمتانه تولید کننده شکم بند بارداری است که با فناوری نانو این شکم بند ها ضد امواج و ضد وای فای شده است.
غرفه ایران نانو در بیست و یکمین نمایشگاه ایران هلث سومین دوره حضور خود را در حالی تجربه می کند که شرکتهای حاضر، در بازار عرضه محصولات نانویی فروش داشته اما توان حضور مستقل در نمایشگاه را ندارند بر این اساس ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مطابق با هدف توسعه بازار محصولات نانویی، از این شرکت ها حمایت کرده و امکان ایجاد تعاملات بیشتر و معرفی محصول را در اختیار آنها قرار داده است.
شرکتهای حاضر در نمایشگاه از بین چندین شرکت فعال در این زمینه انتخاب شده‌اند و در حال حاضر شرکتهای زیادی در حوزه سلامت، دارویی و تجهیزات پزشکی محصولات نانویی تولید می کنند که در سایت نانو پروداکت اطلاعات این شرکت ها و محصولات آنها بصورت روزانه بروزرسانی می شود .
همچنین کانتر ستاد در غرفه ایران نانو نیز برای بازدید کنندگان عمومی و شرکتها و علاقمندان به فناوری نانو برنامه‌های حمایتی و فرآیندهای همکاری را تشریح می کند
شایان ذکر است غرفه ایران نانو در بیست و یکمین نمایشگاه ایران هلث از ۲۹ خرداد تا ۱ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۶ بعد از ظهر در سالن ۵ آماده ثبت تقاضا و تبادل اطلاعات و پاسخگویی به بازدیدکنندگان است