پلتفرم فناوری نانوپوشش‌های سخت با استفاده از تجهیزات صنعتی PVD

مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی فراخوانی برای طرح‌های پیشنهادی با موضوع پلتفرم فناوری نانوپوشش‌های سخت با استفاده از تجهیزات صنعتی PVD ارائه کرده‌است. مهلت ارائه‌ی طرح‌ها از تاریخ ۱۰ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ است.

مرکز صنعتی سازی نانو فناوری کاربردی (ICAN) جهت توسعه‌ی همکاری‌های فناورانه، توسعه‌ی کاربردها و محصولات مبتنی بر نیاز صنعت در حوزه‌ی نانو پوشش‌های سخت در قالب پروژه‌ی فرصت صنعتی و پایان نامه های صنعتی، از محققان و متخصصان این حوزه  دعوت به همکاری می‌نماید. ارائه‌ی طرح‌های پیشنهادی از طریق سایت ICAN و مهلت آن از تاریخ ۱۰ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ است.

محورهای این فراخوان شامل توسعه‌ی نانوپوشش‌های سخت با کاربردهای صنعتی و تجاری و نیز انطباق و اثبات کارایی نانو پوشش‌های سخت برای فرصت‌های صنعتی است.

 ICAN جهت تسهیل فرآیند همکاری‌های فناورانه برای طرح‌های ارسالی، حمایت‌ها و تسهیلاتی در نظر گرفته است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بهره‌برداری از تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی پوشش‌دهی صنعتی، دریافت مشاوره‌ی فنی و کسب و کاری، تأمین کامل هزینه‌های مواد اولیه، تأمین هزینه‌های آزمایش، مشخصه‌یابی و اثبات کارایی، دریافت امکانات تحقیقاتی و آموزشی اشاره کرد.

ICAN تیرماه سال جاری با حضور فعالان حوزه‌ی نانوپوشش نشست هایی را برگزار کرد. هدف از این سلسله نشستها توسعه‌ی این فناوری با کمک اساتید و متخصصان این حوزه بود.

لازم به ذکر است که مرکز صنعتی سازی نانو فناوری کاربردی با حضور و مشارکت ۶ شرکت دانش بنیان در زمینه‌ی فناوری نانو از شهریورماه ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این مرکز با تمرکز بر ۶ پلتفرم فناوری نانو پوشش‌های سخت، نانو کامپوزیت پلیمری، نانو کاویتاسیون، نانو الیاف، پلاسمای سرد و نانو مواد با ارائه‌ی حمایت‌های مادی و معنوی خود در فراهم کردن زمینه‌ی نوآوری و ایده‌پردازی برای پژوهشگران علاقه‌مند در این حوزه‌ها فعالیت می‌کند.

 filereader.php?p1=main_e705697d5a6bc67a6