اعطای «جایزه‌ی فناوری ۲۰۱۸» به شرکت کیتوتک از سوی Global Health & Pharma

شرکت کیتوتک «جایزه‌ی فناوری ۲۰۱۸» را از طرف مجموعه‌ی Global Health & Pharma دریافت کرد. این شرکت به عنوان ارائه‌دهنده‌ی نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی شناخته شد.

شرکت کیفیت تولید تکاپو که با نام تجاری کیتوتک شناخته می‌شود، موفق به دریافت «جایزه‌ی فناوری ۲۰۱۸ » از طرف مجموعه‌ی Global Health & Pharma شد. از طرف این مجموعه، شرکت کیتوتک به عنوان ” ارائه دهنده‌ی نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی” شناخته شده‌است.

مجموعه‌ی Global Health & Pharma پلت‌فرمی برای اشتراک گذاری اطلاعات، فناوری، و نوآوری‌ها در سطح بین المللی است که برای ارتقای  شبکه‌های ارتباطی و همکاری بین جوامع جهانی در سه حوزه‌ی سلامت انسان، حیوان و محیط زیست در کشورانگلستان تاسیس شده‌است.

کیتوتک یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌ی فناوری‌ نانو است که در زمینه‌ی ارائه‌ی روش‌های درمانی با استفاده از فناوری ‌نانو فعالیت دارد. سیلوسپت یکی از فناوری‌های این شرکت است که گواهی نانومقیاس نیز دریافت کرده است. خانواده‌ی محصولات ضدعفونی کننده‌ی سیلوسپت فاقد الکل، بوی بد و رنگ بوده و به هنگام استفاده در محل زخم ایجاد سوزش و درد نمی‌کنند.

پیش از این شرکت کیتوتک در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی شرکت کرده و افتخارات متعددی نیز به دست آورده‌است.