اعطاء امتیاز فروش نانومحصول محافظ شیشه در خاورمیانه

شرکت سی‌باندسیستمز قراردادی با یک شرکت اماراتی منعقد کرد تا فروش محصولات خود را در خاورمیانه به این شرکت واگذار کند. شرکت سی‌باندسیستمز تولیدکننده نانومحصولاتی برای محافظت از شیشه و تمیز ماندن آنها است.

شرکت سی‌باندسیستمز (C-Bond Systems) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو است که روی افزایش استحکام شیشه‌ها کار می‌کند، این شرکت قراردادی برای واگذاری امتیاز توزیع محصولات خود در خاورمیانه با یک شرکت اماراتی منعقد کرد. میوز جنرال تریدینگ شرکتی است که محصولات سی‌باند را در منطقه خلیج فارس توزیع خواهد کرد. این محصول می‌تواند پنل‌های خورشیدی و شیشه‌های ساختمانی را تمیز نگه ‌داشته و استحکام آن‌ها را بهبود دهد.

سی‌باند پتنت این فناوری را به ثبت رسانده است، فناوری که در آن از رهیافت‌ آبگریزی برای جلوگیری از آلودگی و خیس شدن شیشه‌ها روی انواع مختلف شیشه‌ها استفاده می‌شود. با این کار پنجره‌های نصب شده در ساختمان‌ها تمیز مانده و از پنل‌های خورشیدی در برابر آسیب وارد شده از سوی شن و مواد آلاینده محافظت می‌شود.

این شرکت اماراتی در حوزه تمیز نگه‌داشتن پنل‌های خورشیدی برای بهینه‌سازی عملکرد آن‌ها فعالیت می‌کند؛ از این رو، این فناوری برای این شرکت بسیار مناسب است و می‌تواند با استفاده از این فناوری هزینه تمیزکاری شیشه‌ها را کاهش داده و نیروی انسانی کمتری را برای این کار صرف کند.

شرکت میوز هم مصرف کننده این محصولات و هم توزیع‌کننده آن‌ها در منطقه خاورمیانه است اسکات سیلورمن مدیرعامل شرکت سی‌باند می‌گوید: «با افزایش عاملان فروش در سراسر جهان و افزوده شدن شرکاء بیشتر به کسب‌وکار سی‌باند، ما از این که کاربردهای جدیدی برای محصولات‌مان ایجاد می‌شود خوشحالیم. افق‌های تازه‌ای در بخش کاربردهای این محصول در حال ایجاد شدن است، محافظت از پنل‌های خورشیدی در خاورمیانه، جایی که آفتاب فراوان دارد، یکی از کاربردهای تازه برای محصولات ما است. من معتقدم که ما می‌توانیم فرصت‌های زیادی برای رشد شرکت‌مان فراهم کنیم.»

این نانومحصول به‌صورت اسپری مستقیم روی شیشه ریخته می‌شود و سپس با استفاده از کفگیرک از سطح شیشه پاک می‌شود. این فناوری بسیار ارزان بوده و می‌تواند هزینه جایگزینی شیشه را به شدت کاهش دهد.