تفاهم‌نامه‌ای برای توزیع نانوافزودنی بتن

تفاهم‌نامه‌ای برای توزیع نانوافزودنی بتن

ایکس‌جی ‌ساینس قراردادی با شرکت سنواستار انعقاد کرد و به موجب آن، توزیع نانوافزودنی بتن را به این شرکت واگذار نمود. این نانوافزودنی زمانی که وارد ساختار بتن می‌شود عملکرد و دوام بتن را افزایش می‌دهد.

ایکس‌جی ‌ساینس (XG Sciences) اعلام کرد قراردادی برای توزیع محصول خود با شرکت سنواستار (CenoStar) به امضا رسانده است. براساس این قرارداد، شرکت سنواستار از دانش و شبکه خود در بازارهای مختلف استفاده می‌کند تا نانوافزودنی ایکس‌جی ‌ساینس را که برای بهبود خواص بتن ساخته شده در بازار عرضه کند. این نانوافزودنی عملکرد قابل توجهی داشته و می‌تواند طول عمر و استحکام بتن را افزایش داده و جذب رطوبت را به حداقل برساند و در نهایت میزان ترک در ساختار بتن به حداقل برسد. استفاده از این نانوافزودنی موجب کاهش نفوذپذیری گاز شده در حالی مقاومت در برابر حمله اسید را بهبود می‌دهد و در عین حال عملکرد بتن در برابر گرم ‌و ذوب شدن را ارتقاء می‌دهد.

این نانوافزودنی بتن مثال دیگری از اثربخشی نانوپلاکت‌های گرافنی شرکت ایکس‌جی ‌ساینس است که به‌عنوان مواد پیشرفته طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شده‌است.

شرکت ایکس‌جی ‌ساینس متخصص حوزه نانوپلاکت‌های گرافنی به دنبال توسعه مواد پیشرفته برای بهبود محصولات در صنایع مختلف است. مواد با کارایی بالای این شرکت به بیش از ۱۰۰۰ سازمان در ۴۷ کشور جهان ارسال شده‌است.

روگر فاستر مدیرعامل شرکت سنواستار می‌گوید: «تقاضای تجاری برای گرافن در حال رشد است، این توافق‌نامه به هر دو طرف اجازه می‌دهد تا نقاط قوت خود را به کار گیرند تا عملکرد بهتری برای برنامه‌های جدید در بازار سیمان به‌دست آید. این نانوافزودنی یک ترکیب مکمل ایده‌آل است. ایکس‌جی ‌ساینس با استفاده از نانوپلاکت‌های گرافنی خود، تخصص خود را در بخش مواد پیشرفته وارد حوزه بتن کرده است. سنواستار در درک نیاز صنعت بتن تخصص بالایی دارد، ما می‌توانیم به مشتریان خود توصیه کنیم که چگونه می‌توانند به بهترین شکل، عملکرد بتن شرکت ایکس‌جی ‌ساینس را پیاده‌سازی کنند.»

بامیدل علی مدیر ارشد بازرگانی این شرکت می‌گوید: «ما خوشحالیم که این رابطه میان دو شرکت را اعلام می‌کنیم. سنواستار دارای دانش گسترده‌ای در بازار بتن است و به خوبی در موقعیتی قرار گرفته تا به مشتریان خود کمک کند و از قدرت گرافن برای بهبود عملکرد در بازارهای مهم استفاده کنند.»