طرح‌های فناورانه خود را برای نوپاهای فناوری‌های همگرا ارسال کنید

طرح‌های فناورانه خود را برای نوپاهای فناوری‌های همگرا ارسال کنید

سومین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا ویژه محققان و متخصصان فعال در حوزه فناوری‌های همگرا از ۱ شهریورماه ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ ادامه داشت. با توجه به استقبال مخاطبان از این فراخوان، مهلت ارسال طرح تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت رسمی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا (nbic.isti.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت طرح اقدام کنند.

نوپاهای فناوری‌های همگرا از جمله برنامه‌های حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که به حمایت مادی و معنوی تیم‌های فناور در حوزه فناوری‌های همگرا (NBIC) می‌پردازد.

منظور از فناوری‌های همگرا یا NBIC (انبیک) ترکیب ۲ یا ۳ یا ۴تایی نانوفناوری، زیست‌فناوری، فناوری اطلاعات و علوم شناختی با یکدیگر است.

متقاضیان شرکت در فراخوان نوپا باید حداقل یک نمونه اولیه از طرح خود در حوزه فناوری‌های همگرا داشته باشند. این طرح باید دارای جزء یا اجزائی باشد که در ساخت آن‌ها دست کم از دو فناوری از فناوری‌های NBIC استفاده شده باشد و عملکرد محصول به هم‌افزایی و تعامل این فناوری‌ها وابسته باشد.

سومین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا از ۱ شهریورماه ۱۳۹۸ تا ۳۰ مهرماه ۹۸ برگزار شد. در جریان این فراخوان بیش از ۶۰ طرح فناورانه از اقصی نقاط کشور شرکت کردند. با توجه به استقبال مخاطبان و درخواست متقاضیان، مهلت شرکت در فراخوان تا ۲۰ آبانماه ۱۳۹۸ تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا در بخش فراخوان نوپا  نسبت به تکمیل فرم ثبت طرح اقدام کنند.

شایان ذکر است که رویکرد برنامه کاملا حمایتی است و تمامی تیم‌ها می‌توانند در صورت کسب حدنصاب فنی و بازاری لازم از خدمات و حمایت‌های بلاعوض در حوزه فناوری‌های همگرا استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه نوپاهای فناوری‌های همگرا تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن: ۶۶۵۸۰۹۴۳-۰۲۱
  • فکس: ۴۳۸۵۹۲۴۷-۰۲۱
  • رایانامه: Startup@nbic.ir
  • حساب کاربری در شبکه اجتماعی: NBICstartups@