آغاز ثبت‌نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

آغاز ثبت‌نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

ثبت‌نام در یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از روز دوشنبه ۲ دی‌ماه از طریق سایت اینترنتی باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir انجام می شود.

یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت آموزش و پرورش و با هماهنگی باشگاه دانش‌پژوهان جوان و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. المپیاد دانش‌آموزی نانو، به عنوان یک رویداد نخبگانی، به تایید بنیاد ملی نخبگان رسیده و برگزیدگان این المپیاد از امتیازها و حمایت‌های این بنیاد برخوردار می‌شوند.

متقاضیان ثبت‌نام در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند از روز دوشنبه دوم دی‌ماه لغایت ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir، نسبت به ثبت‌نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

آیین‌نامه شرایط ثبت‌نام و پذیرش در المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو را از اینجا دریافت نمایید.

یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله برگزار خواهد شد که جزئیات آن به شرح زیر است:

  • مرحله اول، در اردیبهشت ۱۳۹۹ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی
  • مرحله دوم، در تیر ماه ۱۳۹۹ و در قالب یک آزمون کتبی تستی-تشریحی
  • مرحله سوم، در شهریور ماه ۱۳۹۹ و به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی

هزینه شرکت در المپیاد نانو برای ثبت‌نام انفرادی و گروهی ۳۰۰،۰۰۰ ریال است و دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم که تابعیت ایرانی دارند مجاز به شرکت در آزمون هستند. نهادهای آموزش و پرورش اعم از پژوهش‌سراها و ادارات شهرستان‌ها می‌توانند از طریق سایت باشگاه نانو برای ثبت نهاد ترویجی و ثبت‌نام گروهی دانش‌آموزان اقدام نمایند.

در راستای تفاهم‌نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، المپیاد علوم و فناوری نانو در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار خواهد شد. در این رابطه، بخش‌نامه ابلاغ شده از سوی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در خصوص المپیادهای دانش‌آموزی از جمله المپیاد نانو را از اینجا می‌توانید دریافت نمایید.