دریافت دو پروژه برای تجاری‌سازی گرافن در حوزه انرژی

دریافت دو پروژه برای تجاری‌سازی گرافن در حوزه انرژی

شرکت سنت‌جین‌کربن موفق به دریافت دو پروژه در حوزه گرافن شده است. قرار است این پروژه فرصتی برای تجاری‌سازی گرافن در حوزه انرژی باشد.

شرکت سنت‌جین‌کربن (Saint Jean Carbon) اعلام کرد که دو پروژه مرتبط با گرافن را دریافت کرده است. سنت‌جین‌کربن یک شرکت فعال در حوزه مواد کربنی است که روی طراحی ادوات ذخیره انرژی سبز، تولید انرژی سبز و بازآفرینی سبز فعالیت دارد.

این شرکت اعلام کرد که از شرکت کاتکنولوژی دو پروژه مرتبط با گرافن دریافت کرده است. اولین پروژه توسعه سیم ابررسانا است که با استفاده از فناوری پتنت شده این شرکت قرار است سیم ابررسانای دیامغناطیس تولید شود.

پروژه دوم توسعه سیستم گیراندازی انرژی هدر رفته است که با استفاده از پتنت US10476333B1 قرار است تولید شود.

پل اوگیلوی، مدیرعامل شرکت کاتکنولوژی می‌گوید: «فرصتی که ما می‌توانیم از این فناوری پیشرفته در دنیای واقعی استفاده کنیم به ما کمک می‌کند تا به جهانیان نشان دهیم که این شرکت توان تولید بهترین ماده اولیه را برای استفاده در محصولات با فناوری ‌بالا دارد.»

وی می‌افزاید: «شرکت ما برای سیستم انرژی‌های انرژی تجدیدپذیر، فناوری پیچیده‌ای را طراحی و توسعه داده است. کار با سنت‌جین‌کربن بسیار لذت‌بخش است چرا که این شرکت می‌تواند مواد لازم را برای ساختن محصولات موردنظر ما تامین کند. ما طی سال‌ها آموخته‌ایم که باید با شرکت‌هایی که مشتاقانه و متعهدانه به سوی موج جدید فناوری‌های تولید و ذخیره‌سازی انرژی حرکت می‌کنند، همکاری کنیم.»

هر دو پروژه به موقع در حال انجام هستند و انتظار می‌رود که در نیمه اول سال جاری میلادی به اتمام برسند. این پروژه‌ها توانایی شرکت سنت‌جین‌کربن را در تامین مواد خام اولیه برای استفاده در محصولات حوزه تولید و ذخیره‌سازی انرژی به اثبات می‌رساند تا در نهایت محصولاتی برای استفاده در خودروها، منازل و ادوات قابل حمل تولید شود.

شرکت سنت‌جین‌کربن، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه انرژی سبز و ذخیره‌سازی سبز انرژی بوده که به دنبال استفاده از مواد کربنی در این فناوری است. این شرکت پروژه‌های مختلفی در حوزه نقاط کربنی، با هدف استفاده از آن‌ها در تولید انرژی از طریق پیل‌های خورشیدی انجام داده است.