خرید امتیاز استفاده از فناوری‌ رهایش نانو در صنعت نوشیدنی

خرید امتیاز استفاده از فناوری‌ رهایش نانو در صنعت نوشیدنی

یکی از تولیدکنندگان نوشیدنی‌های حاوی عصاره گیاه شاهدانه در کانادا با انعقاد قراردادی امتیاز استفاده انحصاری از فناوری رهایش نانویی کانابینوئید را در نوشیدنی‌ها از شرکت نکستلیف دریافت کرده است.

شرکت بوکانا (BevCanna) به دنبال تجاری‌سازی فناوری اختصاصی رهایش نانویی در صنعت نوشیدنی‌های حاوی کانابیس است. کانابیس ماد‌ه‌ای با خواص دارویی بوده که از گیاه شاهدانه استخراج می‌شود.

بوکانا اعلام کرد که به تازگی همکاری مشترکی با شرکت نکستلیف سلوشنز آغاز کرده است تا از فناوری رهایش نانویی این شرکت در خط تولید نوشیدنی‌های خود استفاده کند. بوکانا امتیاز انحصاری تجاری‌سازی این فناوری را خواهد داشت.

نکستلیف ارائه دهنده فناوری کانابینوئیدهای محلول در آب است که فرآیند اعطا امتیاز استفاده از این فناوری را به شرکت بوکانا به اتمام رسانده است. این فناوری شامل روش پردازش بنیادی و دو فرمولاسیون محلول در آب است.

نکستلیف درنظر دارد تا از مالکیت فکری دو پتنت خود محافظت کند و در عین حال با شرکت بوکانا همکاری داشته تا بتواند پتنت جدیدی در حوزه نوشیدنی‌ها به ثبت برساند.

جان کمپبل، مدیر ارشد راهبردی شرکت بوکانا می‌گوید: «این فناوری به مصرف کننده این امکان را می‌دهد تا در کمتر از ده دقیقه، اثر موردنظر نوشیدنی حاوی عصاره گیاه شاهدانه را حس کند. ما مشتاقیم تا این فناوری نوآورانه را در کانادا تجربه کنیم.»

کمپبل می‌افزاید: «عامل اصلی موفقیت در نوشیدنی‌های حاوی عصاره گیاه شاهدانه، اثربخشی سریع آن است. این فناوری مزیتی برای ما در بازار نوشیدنی‌های حاوی عصاره گیاه شاهدانه ایجاد می‌کند.»

پل پدرسن، مدیرعامل شرکت نکستلیف می‌گوید: «ما از تجاری‌سازی فناوری رهایش نانویی کانابیونوئید با همکاری شرکت بوکانا بسیار خوشحال هستیم. بوکانا یکی از شرکت‌های مطرح جهانی در بخش تولید آب معدنی در کانادا است.»

شرکت بوکانا یکی از تولیدکنندگان مطرح نوشیدنی در کانادا بوده که روی تولید نوشیدنی‌های حاوی عصاره گیاه شاهدانه متمرکز شده است. این شرکت، فضای کشت و کار به مساحت ۲۹۲ هکتار در دره اوکاناگان داشته و همچنین حق استفاده از سفره آب زیرزمینی برای تولید آب معدنی را دارد.