گسترش بازار بین‌المللی برای فروش محصولات گرافنی

اپلایدگرافن برای بهبود کسب‌وکار شرکت، بازار بین‌المللی خود را گسترش داده و به‌تازگی فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرده است. این شرکت چندی پیش برای عرضه محصولات خود در آمریکا با یکی از شرکت‌های محلی قراردادی امضا کرده بود.

شرکت اپلایدگرافن‌متریالز (Applied Graphene Materials) فعالیت در بازار آمریکا را آغاز کرد و با این کار فعالیت‌های بین‌المللی خود را گسترش داد.

این شرکت که در حوزه تولید مواد گرافنی فعالیت دارد، همکاری‌های مختلفی با شرکت‌ها انجام داده و از طریق شبکه توزیع خود در حال ارائه خدمات به سراسر جهان است.

اکنون تنها یک هفته بعد از امضای قرارداد میان اپلایدگرافن و شرکت ردکار برای توزیع مواد گرافنی این شرکت، سهام شرکت اپلایدگرافن در بازار آمریکا عرضه شده است.

گفته می‌شود که تجارت در بازار فرابورس ایالات متحده آمریکا هیچ تاثیری در سهام عادی شرکت اپلایدگرافن در بورس لندن نخواهد داشت و هیچ سهم عادی جدیدی به‌عنوان بخشی از تجارت متقابل، صادر نشده است.

سال گذشته، شرکت اپلاید گرافن اعلام کرده بود که این شرکت به دنبال بهبود شبکه توزیع خود در کشورهای مختلف است. هدف نهایی، کاهش هزینه و افزایش درآمد از طریق اصلاح راهبردهای صنعتی است. در این راستا، اپلایدگرافن‌متریالز برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولاتش را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست ‌واکر واگذار کرد. واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست‌های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلایدگرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی‌‌سرل (CAME srl) به امضا رساند تا در قالب این قرارداد توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند. شرکت کامی‌سرل شرکای بین‌المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. براساس این قرارداد، دو شرکت اپلایدگرافن و کامی‌‌سرل قرار است در طول ۱۸ ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری کنند. در توسعه محصول در بخش پوشش و رنگ نیز شرکت اپلایدگرافن از همکاری دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند. سال گذشته این شرکت، همکاری مشترکی با شرکت پینت اچ‌ام‌جی (HMG Paint) به‌منظور تولید رنگ‌های گرافنی آغاز کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر ابتدا فناوری رنگ‌های حاوی گرافن را توسعه داده و در ادامه، این رنگ‌ها را برای استفاده در صنایع مختلف تجاری‌سازی خواهند کرد.