افزایش شرکت‌هایی که از گرافن برای بهبود محصول استفاده می‌کنند

شرکت فرست‌گرافن که تولیدکننده گرافن موسوم به PureGRAPH است جزئیات تازه‌ای درباره چندین شرکت جدید که از گرافن این شرکت برای بهبود محصولات خود استفاده کرده‌اند، منتشر کرده است.

شرکت فرست‌گرافن (First Graphene) به تازگی اطلاعاتی در مورد استفاده تجاری از PureGRAPH منتشر کرده است. در این گزارش از شرکت‌هایی که در حال حاضر از گرافن این شرکت برای توسعه محصولات و فناوری‌های خود استفاده می‌کنند، اطلاعاتی منتشر شده‌ است.

دو شرکت Aquatic Leisure Technologies و Ascent Shipwrights متعهد شده‌اند که از pureGRAPH به‌عنوان ماده استاندارد برای تقویت استخرها و قایق‌ها استفاده کنند.

شرکت استیل بلو (Steel Blue) آزمایش‌های خود روی چکمه‌های تقویت شده با PureGraph را به پایان رسانده است، انتظار می‌رود این محصول در ماه جاری به بازار استرالیا عرضه شود.

همچنین newGen Group و Katana Surf آزمایش‌های خود را روی محصولات پیشرفته PureGRAPH با نتایج دلگرم‌کننده به پایان رسانده‌اند. این شرکت مواد گرافن با فناوری بالا را عرضه می‌کند که شامل پودر گرافن، خمیر AQUA و محصولات ترموپلاستیک است که در صنایع مختلفی پذیرفته شده‌ است.

این شرکت جزئیات راه‌اندازی محصول را از اوایل پذیرش PureGRAPH تا تولید محصول نهایی را ارائه کرده است. در مرحله اول، Aquatic Leisure Technologies (ALT) با استفاده از یک سیستم لمینیت پیشرفته PureGRAPH t0 طیف جدیدی از استخرهای شنا را ایجاد می‌کند.

گفته می‌شود که این استخرهای جدید با فناوری گرافن بهبود یافته و کیفیت و تجهیزات و فرآیندهای ALT، با استفاده از فناوری‌ نانو ارتقاء یافته‌اند. PureGraph در تمام استخرهای جدید Aqua Technics استفاده می‌شود.

Ascent Shipwrights تأیید کرده است که PureGRAPH، پس از آزمایش‌های «موفقیت آمیز» دریایی، به یک ماده افزودنی استاندارد در ساخت قایق پلاستیکی تبدیل خواهد شد.

شرکت استیل بلو اولین دوره تولید چکمه‌های ایمنی تقویت شده PureGRAPH را به پایان رسانده است که قرار است در ماه جاری به بازار کفش ایمنی استرالیا راه یابد. به گفته شرکت فرست گرافن، چکمه‌هایی که از زیره و رویه حاوی PureGRAPH بهره می‌برند، در برابر چندین استاندارد جهانی ایمنی آزمایش شده‌اند و تمام نیازهای توزیع در استرالیا، اروپا، آسیا و آمریکا را پشت سر گذاشته‌اند.

گروه NewGen که ارائه دهنده محصولات محافظت در برابر سایش، خدمات استخراج معدن، جابجایی مواد فرآوری شده معدنی است، دستکش‌های پلی یورتان تقویت شده با PureGRAPH خود را به‌نام AmourGRAPH به بازار عرضه کرده است. نتایج آزمایش‌های این گروه نشان داده است که در مقایسه با آسترهای پلی اورتان استاندارد، شش برابر بهبود در میزان سایش آسترهای نانویی دیده شده‌است.

شرکت کاتانا سرف (Katana Surf) که تخته موج سفارشی در استرالیای غربی تولید می‌کند، یک صفحه تخته پیشرفته تقویت شده با PureGRAPH تولید کرده است که به دلیل استفاده از گرافن دوام آن افزایش یافته است.

به‌دنبال همکاری با شرکت فرست گرافن، کاتانا گفت که افزودن PureGRAPH بهبودهای قابل توجهی در مقاومت مقاومت تخته‌ها نشان می‌دهد که مورد استقبال جامعه محلی قرار گرفته است که تخته‌ها را آزمایش کرده‌اند.