عرضه تجاری گرافن زیست‌سازگار

شرکت اپلاید گرافن متریالز اقدام به عرضه سوسپانسیون گرافنی زیست‌سازگار به بازار کرده است که برای طیف وسیعی از صنایع مناسب است.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene) یکی از تولیدکنندگان محلول‌های حاوی گرافن، به تازگی طیف سوسپانسیون گرافنی سازگار با محیط‌زیست تولید کرده است که به شرکت‌های فعال در حوزه رنگ، پوشش و مواد کامپوزیتی کمک می‌کند تا پایداری فرمولاسیون محصول خود را در پاسخ به این بازارهای رو به رشد افزایش دهند.

با توجه به اینکه مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی آن‌ها از ایمنی و اثرات زیست محیطی مواد اولیه مورد استفاده خود آگاه می‌شوند، تأمین‌کنندگان مواد به سرمایه‌گذاری در نوآوری‌های زیستی سوق داده می‌شوند. فشار فزاینده برای رعایت قوانین سختگیرانه بهداشت و ایمنی و نشان دادن کاهش اثرات زیست محیطی وجود دارد که این فشارها تولیدکنندگان را مجبور می‌کند تا جایگزین‌های زیست‌سازگار به جای مواد شیمیایی رایج را به تدریج معرفی کرده و مورد استفاده قرار دهند.

سوسپانسیون نانوپلاکت گرافن Genable1700 شرکت اپلاید گرافن متریالز، براساس فناوری گرافن Genable® این شرکت توسعه یافته است، که قبلاً ثابت شده‌ است که عملکردهای قابل توجهی مانند مقاومت شیمیایی بالا، خواص ضدخوردگی را ارائه می‌دهد. سوسپانسیون گرافنی Genable® با مجموعه‌ای از حلال‌ها و رزین‌های زیست‌پایه کاملاً تأیید شده موجود در بازار، از جمله Cyrene ™ (dihydrolevoglucosenone)، یک حلال زیست تجدیدپذیر، و رزین‌های تجدیدپذیر پیشرو در صنعت مانند Entropy Resin One و Entropy Resin CCR، رزین اپوکسی مایع بدون حلال و پلی‌استر عملکردی هیدروکسی بدون حلال قابل ترکیب شدن است.

محصول سری Genable1700 در حال حاضر برای ارزیابی نمونه توسط مشتریان برای استفاده در طیف گسترده‌ای از پوشش‌های مایع و مصالح کامپوزیتی در دسترس است.

تمرکز اپلاید گرافن متریالز بر تداوم نوآوری و توسعه محصولات پایدار باعث می‌شود که شرکت به رعایت معیارها و الزامات خرید مشتریان فعلی و آینده ادامه دهد.

این شرکت ده سال قبل از دانشگاه دورام به‌صورت اسپیناف انشعاب یافت و تا به امروز در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت کرده است. اپلاید گرافن متریالز اکنون رهبر جهانی در توسعه و کاربرد مواد گرافنی شناخته می‌شود که برای مشتریانی در بخش پوشش، کامپوزیت و مواد کاربردی محصولاتی ارائه می‌دهد. اپلاید گرافن متریالز توسط پروفسور کارل کلمن تاسیس شد، دانشمندی که جوایز متعددی را کسب و سال‌ها قبل موفق به ارائه فرایندی با راهبرد پایین به بالا به‌منظور تولید گرافن شد.