وبینار صنعتی نانو ویژه صنایع کوچک و متوسط و شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان

وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو همزمان با سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

با توجه به دستاوردهای قابل توجه صنعتگران کشور در زمینه فناوری نانو و بر اساس سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق ۱۴۰۴ مصوب هیئت وزیران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری در دهه دوم توسعه فناوری نانو در کشور (۱۴۰۴-۱۳۹۵)، بر استفاده صنایع داخلی از فرصت‌های اقتصادی و فنی این فناوری نوین، تمرکز خواهد داشت.

در این مسیر، بخش ترویج صنعتی فناوری نانو، نشست‌های تخصصی و وبینارهای صنعتی نانو را با هدف آشناسازی فعالان صنعتی با فرصت‌های اقتصادی و صنعتی فناوری نانو و برنامه‌های حمایتی این ستاد، آگاهی از نیازهای صنعتی مجموعه‌های تولیدی، تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و نیز شناسایی نیازها و تقاضاهای فناوری آن‌ها به اجرا گذاشته است.

در این میان بهره‌گیری از نظرات، تجربیات و توانمندی‌های مدیران حوزه‌های مختلف صنعتی کشور بسیار راه‌گشا است.

همزمان با برپایی سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان سیستان و بلوچستان، وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه مدیران و کارشناسان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع و فعالان صنعتی استان با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

در این وبینار، کاربردهای عملی و صنعتی فناوری نانو و دستاوردهای شرکت‌های فناور کشور در حوزه‌های تخصصی به ویژه کشاورزی، صنایع غذایی و بسته‌بندی، آب، پساب و محیط زیست، پلیمر و کامپوزیت، رنگ و رزین، پوشاک و نساجی، عمران و ساختمان و پوشش‌دهی سطح معرفی خواهد شد.

همچنین این وبینار فرصتی برای تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و شناسایی نیازها و تقاضاهای فناوری آن‌ها خواهد بود.

سرفصل‌های وبینار:

-معرفی کاربردهای صنعتی فناوری نانو

-معرفی وضعیت توسعه فناوری نانو در سطح جهان

-معرفی شرکت‌ها و فناوری‌های توسعه یافته داخلی

-آشنایی با سیاست‌های توسعه صنعتی فناوری نانو در ایران

-معرفی حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

-تبادل فناوری و انتقال تجارب موفق کاربردهای صنعتی فناوری نانو

-دریافت و پیگیری نیازها و مشکلات سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع مرتبط با فناوری نانو و ارائه مشاوره تخصصی جهت رفع آن‌ها

تاریخ و زمان اجرای وبینار:

چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰- ساعت ۱۸ الی ۲۱ (۳ ساعت)

مخاطبان وبینار:

شرکت در این وبینار رایگان و برای عموم علاقمندان آزاد است.

شرکت در این وبینار به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، و همچنین پژوهشگران صنعتی توصیه می‌شود.

ارائه‌دهندگان:

دکتر محمدعلی رخشانی (معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان) – برنامه‌ها و حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان از توسعه فناوری

دکتر سروش صحرائیان (دکتری مهندسی فناوری نانو) – مدرس صنعتی فناوری نانو

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ایمیل ips@nano.ir مکاتبه و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل و یا از طریق واتساپ پیام ارسال نمایند.

پیج اینستاگرام ترویج صنعتی فناوری نانو:

www.instagram.com/indnano.ir

سایت ترویج صنعتی فناوری نانو:

www.indnano.ir

لینک دانلود فایل پوستر رویداد:

https://b۲n.ir/k۸۸۸۶۶

لینک دانلود فایل پوستر نمایشگاه:

https://b۲n.ir/p۱۱۵۷۶