اپل پارچه‌ای ویژه برای تمیز کردن صفحه‌های نانوبافت عرضه کرد

برخی محصولات اپل دارای صفحه‌ای نانوبافت هستند که کیفیت متفاوتی از صفحه نمایش‌های معمولی دارند. اپل برای تمیز کردن این صفحه‌ها دستمال پارچه‌ای ویژه‌ای را عرضه کرده است.

شرکت اپل (Apple) پارچه تمیزکننده سطح برای شیشه‌هایی با بافت نانو تولید کرده و این محصول به فروشگاه آنلاین اپل اضافه شده است.

اپل در حال حاضر یک پارچه پولیش ۱۹ دلاری را به فروش می‌رساند که می‌گوید می‌توان از آن در هر صفحه نمایش از جمله شیشه‌های نانو بافت در Pro Display XDR.اپل استفاده کرد.

این پارچه پولیش با «مواد نرم و غیر ساینده» ساخته شده است که به گفته مسئولان این شرکت می‌تواند تقریباً هر صفحه‌ای را روی هر یک از محصولات اپل با خیال راحت تمیز کند. همانطور که انتظار می‌رفت، این پارچه دارای طراحی مینیمالیستی با رنگ سفید و نشان حکاکی شده اپل است.

در حالی که کاربران می‌توانند از این پارچه پولیش برای تمیز کردن هر صفحه نمایشی استفاده کنند، به نظر می رسد این پارچه بیشتر برای کاربران Pro Display XDR مناسب است. اپل به‌طور خاص به کاربران هشدار می‌دهد که از هر نوع پارچه‌ای در نانو بافت Pro Display XDR استفاده نکنند، به جز پارچه‌ای که همراه مانیتور عرضه شده است.

قبلا، اپل این پارچه‌های پولیش را جداگانه نمی‌فروخت. کاربران مجبور بودند به طور خاص آن‌ها را از پشتیبانی اپل سفارش دهند.

نمایشگرهای نانوساختار دارای اچ شیشه‌ای مخصوص نانومتری هستند که گزینه نمایش مات با کیفیت بالا را فراهم می‌کند که باعث کاهش تابش خیره‌کننده و حفظ کیفیت تصویر می‌شود. به گفته اپل، عملکرد این شیشه‌های نانوبافت ممکن است توسط پارچه های پولیش دیگر آسیب ببیند.

با این حال ، کاملاً مشخص نیست که چه چیزی پارچه پولیش ۱۹ دلاری اپل را از پارچه‌های تمیزکننده مشابه موجود در بازار متمایز می‌کند.