عرضه بوفالو ایرانی در نمایشگاه ایمنی آلمان!

فرهاد طاهری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان آژینه ابزار پارس از عرضه نانو محصولات این شرکت با برند تجاری بوفالو در نمایشگاه ایمنی در دوسلدورف آلمان خبر داد.

شرکت آژینه ابزار پارس تولیدکننده دستکش‌های ایمنی با نام تجاری بوفالو توانمندی‌های خود را در حوزه تجهیزات ایمنی در نمایشگاه A+A دوسلدورف آلمان، به‌عنوان تنها نماینده ایران در این نمایشگاه، به نمایش گذاشت. این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های ایمنی در جهان به شمار می‌آید که هر دو سال یک بار در کشور آلمان و در شهر دوسلدورف برگزار می‌شود به طوری که تمامی شرکت‌های مطرح حوزه ایمنی یکی از هدف‌های اصلی خود را شرکت در این نمایشگاه قرار می‌دهند تا بتوانند تعامل نزدیکی با مشتریان خود داشته و از محصولات جدید خود رونمایی کنند.

فرهاد طاهری؛ مدیرعامل شرکت آژینه ابزار پارس درباره این نمایشگاه می‌گوید: «در این نمایشگاه به صورت ویژه دو محصول دستکش ایمنی و ماسک ایمنی را عرضه کردیم که دستکش‌های ایمنی با خواص ایمنی آب‌گریز و ضدبرش هستند. استقبال قابل توجهی از غرفه شرکت آژینه ابزار پارس صورت گرفته است و ما تنها شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه هستیم.»

این نمایشگاه در حالی برگزار شد که غرفه بوفالو در کنار دیگر شرکت های بزرگی در زمینه تولید ماسک نظیر ۳M از آمریکا، Dräger از آلمان, JSP از انگستان در یک سالن حضور داشت، که تنها عرضه کننده ماسک های دارای فناوری نانو در این بین بوفالو بود  و شرکت های مذکور همچنان از پارچه ملت بلون در اشکال مختلف در تولیدات خود استفاده می کنند، و همین امر باعث جذب برخی از مشتریان آنها به سمت محصولات بوفالو شد.

وی می‌افزاید: «ما در دوره قبلی نمایشگاه در سال ۲۰۱۹ نیز شرکت کرده بودیم و استقبال خوبی نیز از محصولات ما صورت گرفت و به همین دلیل در این دوره نیز شرکت کرده‌ایم. استقبال از غرفه شرکت بوفالو به‌خصوص محصولات جدید باعث دلگرمی ما شده که این موضوع نیز گام مثبت دیگری در مسیر توسعه کسب‌وکار شرکت آژینه ابزار پارس به حساب می‌آید.»

صادرات یکی از ارکان مهم کسب و کار شرکت آژینه ابزار پارس است و عقد قرارداد با مشتریان خارجی و صادرات به کشورهای دیگر موجب توسعه بازار محصولات این شرکت می‌شود از این رو شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی فرصت برای توسعه بازار، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای این آژینه ابزار پارس می‌شود.