ابزاری برای مشخصه‌یابی دنده در مقیاس‌های زیر میکرون

شرکت گلیسون ابزاری برای بازرسی دنده در مقیاس‌های نانومتری طراحی و تولید کرده است که می‌توان با استفاده از آن مشخصه‌یابی دنده را در مقیاس‌های زیر میکرون به سادگی انجام داد.

در نمایشگاه CONTROL، شرکت گلیسون (Gleason) آخرین پیشرفت‌های خود را برای مقابله با چالش‌های کیفیت دنده و کمینه‌کردن صدای دنده ارائه می‌دهد. با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارهای تحلیلی، نانو ۳۰۰GMS این شرکت قابلیت اندازه‌گیری ویژگی‌های چرخ دنده‌ها در سطح زیر میکرون را خواهد داشت وتجزیه و تحلیل پیشرفته و ارزیابی نویز دنده را برای پشتیبانی از تولید درایو الکترونیکی خودرو با حداقل نویز مورد نیاز، امکان‌پذیر می‌سازد.

نانو ۳۰۰GMS طیف کاملی از قابلیت‌های بازرسی دنده مدرن و همچنین بازرسی دقیق دنده و اندازه‌گیری CMM را پوشش می‌دهد. با نانو ۳۰۰GMS، کاربران اکنون می‌توانند سطح را در مقیاس‌های زیر میکرون با یک پروب بدون لغزش اندازه‌گیری کنند، با متداول‌ترین پارامترهای زبری مطابق با DIN، ISO، ANSI و موارد دیگر، میزان موج را تجزیه و تحلیل کنند. آنالیز نویز با ابزارهای نرم‌افزاری پیچیده قابل انجام خواهد بود. نانو ۳۰۰GMS به کاوشگر اسکن سه‌بعدی SP25 با دقت بالا با طیف وسیعی از استایل‌ها، از جمله کتابخانه کالیبراسیون قلم مجهز شده است. نانو ۳۰۰GMS همچنین قابلیت‌های اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل سه‌بعدی را که معمولاً توسط یک CMM ارائه می‌شود یکپارچه می‌کند.

علاوه بر چرخ دنده‌ها و سایر قطعات دوار، نانو ۳۰۰GMS طیف گسترده‌ای از ابزارهای برش دنده از جمله تیغه‌های چوب‌بری اریب، اکثر براچ‌ها و ابزارهای برش را بررسی می‌کند. این سیستم با AOP (آویز اپراتوری پیشرفته) که توسط گلیسون ثبت اختراع شده، به کاربران امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی را ضبط کنند، پیام ‌ای صوتی را ثبت کنند، شرایط محیطی را نظارت کرده، اطلاعات نوار و کد QR را مستقیماً در سیستم بخوانند و از خدمات راه دور پشتیبانی کنند.

این دستگاه از جدیدترین برنامه‌های کاربردی و نرم‌افزار کنترل GAMA 3.2 استفاده می‌کند که به راحتی به سرورهای مشتریان متصل می‌شود. GAMA همچنین شامل نرم‌افزار جمع‌آوری داده‌های SPC و خدمات پشتیبانی از راه دور Gleason Connect است.