منسوجات حاوی گرافن وارد بازار خاورمیانه می‌شود

شرکت ورسارین (Versarien) گرافن را به بازار منسوجات خاورمیانه می‌آورد. ورسارین از همکاری جدید با یک تولیدکننده لوازم ورزشی و تفریحی مستقر در دبی خبر داد.

ورسارین اکنون با شرکت پوشاک OG Classic وارد همکاری شده است. این مشارکت منجر به ظهور پارچه‌های تقویت‌شده با گرافن در بازار خاورمیانه خواهد شد و فناوری ورسارین در خط تولید لباس‌های این تولیدکننده وارد می‌شود.

این شرکت مستقر در گلوسسترشایر در حال حاضر با برندهای جهانی مانند Superdry و Umbro همکاری می‌کند. این شرکت محصولاتی را با استفاده از گرافن برای بخش‌های خودرو، پوشاک، زیست پزشکی و هوافضا ایجاد می‌کند.

ورسارین که در فهرست AIM ثبت شده است، اخیراً همکاری با شرکت‌های بین المللی از جمله Superdry و Umbro را آغاز کرده است. ورسارین که در یک گاراژ در Cheltenham تأسیس شد، دارای یک مرکز تولید اختصاصی در Longhope است.

ورسارین اعلام کرده است که فرمول اعمال شده بر روی لباس‌ها که توسط محققان دانشگاه گلوسسترشر آزمایش شده است، به پوشندگان این امکان را می‌دهد تا انتقال حرارتی بهتر و همچنین مدیریت رطوبت و سرعت خشک شدن را افزایش دهند.

نیل ریکتز، مدیر اجرایی ورسارین گفت: «Graphene-Wear نسل بعدی فناوری پوشاک ورزشی است که توسط ورسارین توسعه یافته و از گرافن در آن استفاده می‌شود. تحقیقات مستقل ویژگی‌های برتر مدیریت حرارتی و رطوبت Graphene-Wear را برای عملکرد ورزشی بهینه نشان داده است.»

OG Classic این ماده شگفت‌انگیز را به خاورمیانه می آورد. Graphene-Wear به زودی به فناوری مهمی در پوشاک در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن تبدیل خواهد شد.

سایمون لیوایز، مدیرعامل OG Classic، می‌گوید: «ما بسیار هیجان زده هستیم که با ورسارین در خط تولید منسوجات پیشرفته خود با فناوری نوآورانه گرافن کار می‌کنیم. این فناوری که در مجموعه ورزشی، شرکت‌ها و وسایل تفریحی ما ادغام شده است، به مشتریانی که همیشه به عملکرد و راحتی بیشتری نیاز دارند، کمک می‌کند. این نوآوری ما را قادر ساخت تا به آینده مد فکر کنیم و ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم گرافن و ورسارین چگونه می‌تواند قفل این موضوع را باز کند.»