لایو صنعتی نانو: تولید و کاربرد کیت استخراج مغناطیسی RNA و DNA بر پایه فناوری نانو – ۱۶ شهریورماه

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «تولید و کاربرد کیت استخراج مغناطیسی RNA و DNA بر پایه فناوری نانو»، میزبان مدیر فروش و بازاریابی «شرکت روناش تکنولوژی پارس» خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با امیرمحمد بیژنی، مدیر فنی و تولید «شرکت روناش تکنولوژی پارس» (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که «شرکت روناش تکنولوژی پارس» به عنوان شرکت دانش‌بنیان ایرانی مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه توسعه و تولید محصولات بر پایه دانش نانو تمرکز دارد. تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌های شرکت در حوزه‌های: مواد پیشرفته و نانومواد، توسعه محصولات بر پایه نانوفناوری و نیز تولید و توسعه محصولات بر پایه بیوتکنولوژی است که منجر به خلق فن‌آوری و تولید محصولات دانش بنیان شده است. در حال حاضر تمامی محصولات تجاری سازی شده این شرکت با برند تخصصی AMINBIC به بازار ارائه می‌شود.

«شرکت روناش تکنولوژی پارس» با بکارگیری توان و دانش بومی، موفق به طراحی و تولید کیت‌های مغناطیسی استخراج نوکلئیک اسیدها شده است و ئدر مسیر توسعه و پیشرفت محصولات خود، روابط نزدیکی با بسیاری از دانشگاه‌های مطرح تحقیقاتی، آزمایشگاه‌های ملی و شرکت‌های نوآور ایرانی دارد.

بدینوسیله از کلیه مدیران، فعالان صنایع، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و تخصصی و عموم علاقمندان حوزه های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از نحوه تولید و چگونگی عملکرد کیت‌های استخراج مغناطیسی RNA و DNA، با کاربردهای مهم این نانومحصولات ایرانی، آشنا شده و به طرح پرسش‌ها از میهمان برنامه و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی و تخصصی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو و صنعت)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی و توسعه برنامه‌های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان عرصه فناوری و صنعت، به عنوان یکی از برنامه‌های صنعتی صفحه رسمی اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)، به اجرا گذاشته میشود و علاقمندان می‌توانند ضمن حضور رایگان و آزاد در این برنامه‌ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت نظر (کامنت) یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.