تولیدکننده تجهیزات آسیاب گلوله‌ای: نمایشگاه نانو برای شناخت نیاز مخاطب ایده‌آل است

مدیرعامل شرکت امین آسیا فناور پارس که تقریبا در تمام دوره‌های نمایشگاه نانو حضور داشته، این نمایشگاه را فرصت ایده‌آلی برای شناسایی نیاز مخاطب می‌داند.

حمیدرضا کمال‌آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت امین آسیا فناور پارس می‌گوید: «هر چند بیشتر شرکت‌ها برای بازاریابی به نمایشگاه‌ها می‌آیند، اما برای ما نمایشگاه نانو فضایی برای تعامل با مشتریان است. در این نمایشگاه می‌توان با مشتریان و مخاطبان ارتباط نزدیکی داشت و مزایا، مشکلات تجهیزات و فناوری‌ها و نیاز فعالی صنعتی را به خوبی از آن‌ها گرفت. همچنین ما در این نمایشگاه سعی می‌کنیم با بازدید از غرفه‌های شرکت‌های دیگر، فناوری‌های موجود در کشور را رصد کنیم.»

مهندس کمال‌آبادی فراهانی می‌افزاید: « صنایع مختلف نظیر تولید مواد شیمیایی، داروسازی و همچنین مراکز تحقیقاتی نظیر پژوهشگاه‌ها از جمله مخاطبان ما در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ هستند. از تمامی افراد فعال در حوزه فناوری‌‌نانو برای بازدید از تجهیزات و توانمندی‌های شرکت امین آسیا فناور پارس دعوت می‌کنیم. دانشجویان و محققان نیز از علاقه‌مندان همیشگی تجهیزات ما بوده‌اند.»

مدیرعامل شرکت امین آسیا فناور پارس درباره بازار محصولات این شرکت می‌گوید: «بیشترین بازاریابی و فروش را در نمایشگاه ساخت ایران داشتیم، هر چند که به دلیل برخی سیاست‌گذاری‌های اشتباه کمی اقبال به سوی محصولات تولید داخل کم شده است! ما مزیت‌های رقابتی برای صادرات داریم و یک دستگاه نیز به انگلستان فروخته‌ایم و چندین دستگاه نیز توسط مشتریان ما به خارج صادر شده است. هر چند برای داشتن مسیر هموار برای صادرات نیاز به تسهیل این مسیرها توسط سیاست‌های کلان است.»

آسیاب‌کاری یکی از روش‌های متداول تهیه‌ پودر است و شرکت امین آسیا فناور پارس تولیدکننده‌ آسیاب‌های پودرکننده‌ مواد معدنی و اکسید فلزات در اندازه‌های میکرون و نانومتری است. این شرکت با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و با استفاده از دانش فنی و نرم‌افزارهای روز دنیا توانسته است در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی مانند آسیاب گلوله‌ای سیاره‌ای، توربو میکسر، آسیاب پره گلوله، آسیاب بلوطی (میکسر میل)، آسیاب بید میل و راکتورهای آزمایشگاهی و صنعتی موفق عمل کند. برخی از محصولات شرکت امین آسیا فناور پارس در حال حاضر با استقرار در مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) آماده سرویس‌دهی به متقاضیان است.

در بخش تجهیزات صنعتی نیز علاوه بر ساخت آسیاب‌های صنعتی، در زمینه‌ ساخت تجهیزات مورد استفاده در صنایع پتروشیمی و نیروگاهی مانند مخازن تحت فشار، مبدل‌های حرارتی و راکتورهای صنعتی و غیره نیز فعالیت دارد.