همکاری مشترک برای رسوخ گرافن در صنعت لوازم جانبی خودرو

افزودن سوسپانسیون حاوی نانوپلاکت گرافنی شرکت مواد گرافن کاربردی (Applied Graphene Materials) به سیستم‌های مراقبت از خودرو، پتانسیل بهبود قابل‌توجه در عملکرد موم‌ها، پولیش‌ها و اسپری‌های تکمیلی را دارد.

شرکت مواد گرافن کاربردی اعلام کرد که مشارکت با یک نام تجاری جهانی نشان‌دهنده نقطه عطف مهمی در بخش مراقبت از خودرو است. این شرکت که تولید کننده سوسپانسیون‌های حاوی نانوپلاکت گرافن است، گفت قراردادی با یک شرکت پیشرو جهانی در صنعت خودرو برای راه حل توسعه یافته مبتنی بر گرافن خود امضا کرده است.

مشارکت با یک نام تجاری جهانی نشان‌دهنده نقطه عطف مهمی برای شرکت مواد گرافن کاربردی در بخش مراقبت از خودرو است، جایی که قبلاً چندین محصول را با شرکت‌کنندگان کوچکتر معرفی کرده است.

شرکت مواد گرافن کاربردی گفت شریک جدید همکار آن‌ها، نوآوری در بازار را هدایت می‌کند و اکنون در عرضه محصولات جانبی و تکمیلی خودرو با کارایی بالا پیشرو است.

این شرکت افزود، افزودن فناوری نانوپلاکت گرافن به سیستم‌های مراقبت از خودرو، این پتانسیل را دارد که به طور قابل‌توجهی عملکرد موم‌ها، پولیش‌ها و اسپری‌های تکمیلی برای وسایل نقلیه را بهبود بخشد.

به گفته مسئولان شرکت مواد گرافن کاربردی، قرارداد جدید آن‌ها هر دو شرکت را برای پیشبرد مداوم توسعه فناوری مواد پیشرفته  مناسب بوده و منعکس کننده رویکرد مشترک آن‌ها برای نوآوری موفق است.

در بیانیه‌ای، آدریان پاتس، مدیر اجرایی شرکت مواد گرافن کاربردی، گفت: «ما خوشحالیم که می‌توانیم این قرارداد تامین مواد اولیه را امضا کنیم و ارتباط نزدیک‌تری با یکی از بازیگران پیشرو در صنعت مراقبت از خودرو ایجاد کنیم. تولیدکنندگان نوآور در این بازار رو به رشد سریع به دنبال بهره‌برداری از تمایزی هستند که گرافن می تواند ارائه دهد، بنابراین ما شاهد افزایش علاقه به استفاده از آن برای تمیز کردن و پوشش دادن محصولات برای محافظت از سطوح و بهبود زیبایی خودرو هستیم.»

پاتس افزود: «فرصت همکاری با یک رهبر جهانی به عنوان شریک تامین کننده، موقعیت شرکت مواد گرافن کاربردی را در این بخش بیشتر تقویت می‌کند و این مشارکت نشان دهنده توانایی ما برای تولید نانوپلاکت های گرافن با کیفیت بالا و سازگار در حجم انبوه است.»