همکاری صنعتی برای استفاده از اکسیدگرافن در پوشش‌های ضدپاتوژن

گرافن کامپوزیتز (Graphene Composites) و ویلیام بلایت (William Blythe) از عرضه اکسید گرافن برای ارائه پوشش‌هایی خبر دادند که عوامل بیماری‌زا را از بین می‌برد.

گرافن کامپوزیتز ویلیام بلایت همکاری خود را در تامین اکسید گرافن ویلیام بلایت برای استفاده در GC Halo اعلام کردند، پوششی منحصر به فرد برای فیلترهای هوا که ویروس‌ها، باکتری‌ها و کپک‌ها را در تماس از بین می‌برد.

GC Halo یک فرمول جوهر نانوذره‌ای است که با تشکیل یک لایه و با به دام انداختن پاتوژن‌ها روی فیلترهای هوا، آن‌ها را از بین می‌برد. این فناوری توسط گروه‌های مستقل تأیید شده است که به طور قابل توجهی ویروس کرونا را در هوا کاهش می‌دهد.  بررسی‌ها نشان می‌دهد که این فناوری بسیار سریع اثر می‌کند، ایمن بوده و بیش از ۹۹ درصد موثر در برابر ویروس کرونا، آنفولانزا، باکتری‌ها و کپک‌ها تاثیرگذار است.

ویلیام بلایت اخیراً تأسیسات تولیدی خود را برای تولید اکسید گرافن از مقیاس آزمایشگاهی به ظرفیت ۵۰ تنی محصول با خلوص بالا افزایش داده است. این مرکز یک منبع قوی اکسید گرافن با کیفیت بالا و سازگار برای محصول GC-Halo است.

دکتر استیو دیوین، CTO در گرافن کامپوزیتز، می گوید: «کیفیت، پایداری و خلوص اکسید گرافن تولید شده توسط ویلیام بلایت مورد تایید است و استفاده از آن در GC Halo، تضمین می‌کند که ما یک محصول بسیار پایدار داریم.»

مایکل باتلر، مدیر فنی این شرکت، در توضیح این همکاری گفت: «من خوشحالم که اکسیدگرافن را در فیلتر هوای GC Halo می‌بینم که در آن سلامت و بهداشت را با از بین بردن موثر پاتوژن های مضر بهبود می‌بخشد.»