تفاهم‌نامه‌ای برای توزیع انحصاری نانومحصولات در اروپا

یک شرکت کانادایی تولیدکننده نانومحصولات مختلف، با عقد تفاهم‌نامه همکاری، امتیاز توزیع انحصاری محصولات خود را در بخش‌هایی از اروپا به یک شرکت دانمارکی واگذار کرده است. این توافق‌نامه فرصتی مناسب برای بسط و گسترش بازار محصولات این شرکت را در اروپا فراهم کرد

گرین‌ارث‌نانوساینس (Green Earth Nano Science) توافق‌نامه‌ای با شرکت کلین‌شیلد دانمارک (CleanShield Denmark) به امضاء رسانده است تا محصولات مختلف خود را به صورت انحصاری از طریق کلین‌شیلد در سوئد، نروژ، دانمارک و آلمان توزیع کند. گرین ارث‌نانوساینس نانوپوشش‌های خود تمیز شونده GENS NANO و SOLARSTUCCO و همچنین تمیزکننده‌هایی زیست‌تخریب‌پذیر AGRIHIT و مواد ضدعفونی‌کننده مبتنی بر ترکیبات آلی را تولید می‌کند.
گرین ارث‌نانوساینس یک شرکت کانادایی است که به عنوان اولین شرکتی شناخته می‌شود که در بخش فناوری‌های سبز حافظ محیط‌زیست سرمایه گذاری کرده و اقدام به تجاری‌سازی، تولید و توزیع این محصولات در کشورهای مختلف جهان می‌کند.
گرین ارث‌نانوساینس، به تازگی از طریق شرکت کلین‌شیلد موفق به راهیابی به بازارهای سوئد، نروژ، دانمارک و آلمان شده است. با این توافق‌نامه همکاری، امتیاز توزیع محصولات مختلف از تمیزکننده‌های زیست‌تخریب‌پذیر و کودهای طبیعی گرفته تا پوشش‌های خودتمیز شونده و مواد ضدعفونی گرین ارث‌نانوساینس به شرکت کلین‌شیلد واگذار می‌شود.
کلین‌شیلد یک شرکت در حال رشد است که با صنایع مختلف کشور دانمارک همکاری نزدیکی دارد. این شرکت به واسطه همکاری‌ها و ارتباطاتی که با شرکت‌های مختلف دارد، می‌تواند محصولات خود را به فروش برساند. فناوری‌های سبز گرین ارث‌نانوساینس، هم برای محیط‌زیست مناسب بوده و هم مزایایی برای مصرف کننده به همراه دارند. صنایع مختلفی نظیر سلامت، کشاورزی و مواد غذایی از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.
میروسلاو چارزانیچی، از مدیران گرین ارث‌نانوساینس، می‌گوید: « ما از این که شرایط برای توزیع محصولات‌مان در مناطقی نظیر آلمان، نروژ، سوئد و دانمارک فراهم شده، بسیار خوشحالیم. دانمارک یکی از کشورهای ثروتمند جهان است که میزبان بسیاری از صنایع بزرگ تولید کننده مواد غذایی است. این کشور بازاری بسیار ایده‌آل برای ما محسوب می‌شود. دانمارک صادرات مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به ماشین‌آلات مختلف، محصولات غذایی، مواد شیمیایی، مبلمان، دارو و گوشت اشاره کرد که تمام این محصولات می‌تواند به نوعی از فناوری‌های گرین ارث‌نانوساینس بهره‌مند شوند.»