گسترش فضای کاری برای تولید جوهر گرافنی

شرکت هایدال (Haydale) برای افزایش توانمندی خود در بخش تولید جوهرهای گرافنی، فضایی به وسعت ۲۳۰ متر مربع را به بخش تولید خود افزوده است.

هایدال (Haydale)، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید جوهرهای گرافنی برای زیست‌حسگرها، الکترونیک چاپی، نمایشگرهای انعطاف‌پذیر و بسته‌بندی هوشمند است. این شرکت اخیراً اعلام کرده که فضایی به وسعت ۲۳۰ متر مربع در سوث‌ولز بریتانیا برای تولید این محصولات اختصاص داده است.
جوهرهای گرافنی هایدال با استفاده از فناوری موسوم به HDPlas® روی نانوپلاکت‌های گرافنی به‌دست می‌آیند. این جوهرهای عاری از فلز، هدایت الکتریکی، انعطاف‌پذیری و دوام بالایی دارند.
این محصول که توسط مرکز پوشش‌دهی و چاپ ولش (WCPC) تأیید شده، از فرمولاسیونی با کاربری ساده تولید شده که می‌تواند برای استفاده در حوزه‌های مختلف متناسب با نیازهای آن حوزه تغییر کند. فرآیند پلاسمای HDPlas® که به صورت پتنتی به ثبت رسیده است، به شرکت هایدال امکان می‌دهد تا از مواد خام گرافنی مختلفی برای تولید این جوهرها استفاده کند. با این فناوری می‌توان گروه‌های عاملی مختلفی روی گرافن قرار داد تا برای استفاده در حوزه‌های مختلف مناسب شود.
توسعه جوهرهای گرافنی با عملکرد بالاتر از جوهرهای کربنی موجب گسترش دامنه کاربرد آن‌ها می‌شود. این محصول از ویسکوزیته و ساختار ایده‌آلی برخوردار است که تضمین کننده پوشش‌دهی مناسب سطح و ایجاد رسانایی فوق‌العاده می‌شود.
جوهر گرافنی هایدال برای اولین بار در کنفرانس الکترونیک چاپی آمریکا رونمایی شد. پس از آن شرکت هایدال همکاری نزدیکی با چند تولیدکننده متخصص در حوزه جوهر آغاز کرد تا در نهایت موفق به بهبود فرمولاسیون این محصول شد به طوری که هدایت الکتریکی آن‌ها را افزایش داده است.