تامین فضای ‌کاری برای تولید نانوروان‌ساز و روغن موتور

شرکت N1تکنولوژیز (N1 Technologies) برای تولید نانوروان‌ساز و روغن‌ موتورهای مبتنی بر فناوری‌ نانو، اقدام به امضاء تفاهم‌نامه همکاری با شرکت کاستوم بلندینگ پکیجینگ (Custom Blending and Packaging) کرده است تا بتواند از فضای این شرکت برای تولید محصولات خود ا

مدیران شرکت N1تکنولوژیز (N1 Technologies) موفق به عقد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت کاستوم بلندینگ پکیجینگ (Custom Blending and Packaging) شدند. کاستوم بلندینگ دارای کارخانه‌ای به وسعت ۲۵ هزار فوت‌مربع بوده که خدمات مختلفی از قبیل بطری‌سازی را به شرکت‌های تولیدکننده روغن‌ ارائه می‌دهد. شرکت N1 در حوزه تولید روغن‌موتورهای مبتنی بر فناوری‌ نانو و همچنین نانوروان‌سازها فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در یک فضای بسیار کوچک در فلوریدا انجام می‌دهد.
استیو لورن، مدیرعامل شرکت N1، می‌گوید: «این توافق‌نامه با شرکت کاستوم بلندینگ به ما این امکان را می‌دهد تا سفارش‌های بیشتری برای تولید قبول کنیم. همچنین می‌توانیم تغییراتی متناسب با نیاز مشتری روی محصولات خود انجام دهیم تا در نهایت محصولی با رضایت‌مندی بالاتر برای مشتری تولید کنیم.»
تولید Tangestalon TM از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است. این محصول نوعی نانوپلاستیک با عملکرد بالا بوده که فرمولاسیون آن به‌صورت پتنتی به ثبت رسیده است. در این محصول از نوعی نانوپوشش استفاده شده‌است. شرکت N1 در حال حاضر نوعی روغن موتور آلی را آماده تولید دارد که هنوز اطلاع‌رسانی درباره آن انجام نشده‌است.
لورن می‌افزاید: « ما به این نتیجه رسیده بودیم که برای تأمین نیاز مشتریان خود و همچنین فراهم کردن ملزومات قانونی محصولات‌مان باید توافق‌نامه‌ای با شرکت کاستوم بلندینگ امضاء کنیم.»
قرار است به زودی شرکت N1 به مکان جدید خود نقل مکان کند. این شرکت یکی از پیشروان حوزه فناوری‌ نانو است که با نوآوری و خلاقیت محصولات جدیدی تولید می‌کند.