با استفاده از پنجره‌های UPVC نانویی، مصرف انرژی را بهینه کنید

شرکت شاهین سازه فجر پروفیل در و پنجره UPVC تقویت‌شده با نانوذرات تولید و به بازار عرضه می‌کند که دوام بالایی داشته و استفاده از آن‌ها می‌تواند به کاهش مصرف انرژی کمک شایانی کند.

این روزها کاهش مصرف انرژی به موضوع مهمی در جهان تبدیل شده و روش‌هایی که به کاهش مصرف انرژی کمک کند، بسیار مورد توجه است.

یکی از این روش‌ها، استفاده از پنجره‌های دوجداره از جنس پلیمر UPVC است. پلی وینیل کلرید که به‌طور صحیح‌تر اما نه معمول پلی کلرید وینیل نامیده شده و به‌طور اختصار PVC نوشته می‌شود، سومین پلیمر پلاستیکی سنتزی ازلحاظ نرخ تولید بعد از پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن است. PVC رایج یک پلاستیک سبک و محکم است که در صنعت ساختمان‌سازی به کار می‌رود. با اضافه کردن نرم‌کننده‌ها به PVC ساختار آن نرم‌تر و قابل‌انعطاف‌تر می‌شود. حال اگر هیچ‌گونه نرم‌کننده‌ای اضافه نشود این ماده به‌عنوان UPVC شناخته می‌شود.

شرکت شاهین سازه فجر فجر پروفیل در و پنجره UPVC تقویت‌شده با نانوذرات تولید و به بازار عرضه می‌کند. اضافه کردن نانوذرات مقاومت به ضربه این محصول را افزایش داده است. از این پروفیل‌ها در تولید محصولات صنعتی و خانگی متنوعی استفاده می‌شود.

UPVC در صنعت دندانپزشکی، تولید لوله، به‌عنوان عایق در کاربردهای مربوط به کابل‌کشی و شمار زیادی از کاربردهای دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. در صنعت ساختمان‌سازی عمدتاً از آن برای تولید قاب‌ها و پایه پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود.

فریم: یکی از مهم‌ترین اجزاء درب و پنجره چارچوب است که این وظیفه در سیستم‌های یوپی‌وی‌سی بر عهده فریم است تا بازشو پنجره یا بازشو درب روی آن سوار شود. این نوع پروفیل فقط برای ساخت درب و پنجره‌های لولایی به کار برده می‌شود.

لنگه پنجره: یکی دیگر از پروفیل‌های اصلی در سیستم‌های یوپی‌وی‌سی پروفیل بازشو پنجره است که توسط آن می‌توان قسمت بازشو پنجره را مشخص کرد. از نقاط قوت پروفیل بازشو پنجره ماژول نصب هرگونه یراق‌آلات از جمله یراق تک حالته، دو حالته، فولکس واگنی و کلنگی روی پروفیل را می‌توان نام برد که ماژول را از محصولات مشابه در بازار متمایز می‌کند.

درب داخل بازشو: پروفیل بازشو درب نیز همانند پروفیل بازشو پنجره قسمت بازشو را مشخص می‌کند‌، با این تغییر که مقاوم‌تر است و در ارتفاع بلندتری استفاه می‌شود. در ضمن جهت استفاده از یراق سوئیچی اغلب از این نوع پروفیل استفاده می‌شود.

مولین: پروفیل میانی ثابت به عنوان ستونی میانی پنجره ثابت، یک طرف بازشو یا دوطرف بازشو استفاده می‌شود.

پانل: جهت پوشاندن قسمتی از درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروفیل پانل ماژول در عرض ۱۰ سانتی‌متر عرضه می‌شود.

میانی متحرک: جهت ساخت درب دو لنگه یا پنجره یا پنجره‌های فرانسوی از این پروفیل استفاده می‌ؤودتا بتوان هر دو لنگه درب یا پنجره را باز کرد.

نبشی بازسازی: جهت بازسازی پنجره‌های قدیمی می‌توان این پروفیل را جهت پوشش بافت قدیمی مورد استفاده قرار داد.

فریم بازسازی: جهت تعویض با پنجره‌های قدیمی استفاده می‌شود. U.P.V.C پروفیل قاب بازسازی برای ساخت پنجره‌های این پروفیل دنباله ۳ سانتی‌متری خود می‌تواند روی دیوار بنشیند و آثار تخریب پنجره‌های قدیمی را کاملا بپوشاند.

بازشو درب اکونومی: پروفیل درب اکونومی همانند پروفیل بازشو درب قسمت بازشو را مشخص می‌کند با این تفاوت که ابعاد کوچک‌تری دارد تا از نظر قیمت قابل رقابت با پروفیل‌های دیگر باشد.