راه‌اندازی فروشگاهی در پلتفرم فروش مواد شیمیایی برای توسعه بازار نانوافزودنی پلیمری

با راه‌اندازی یک فروشگاه توسط شرکت میتو متریال سلوشنز (MITO Material Solutions) در شبکه knowde، از این پس تولیدکنندگان کامپوزیت می‌توانند به راحتی از طریق این پلت‌فرم بازاریابی دیجیتال و فروش، به محصولات افزودنی پلیمری میتو دسترسی پیدا کنند.

این شرکت فروشگاهی را در knowde ، یک پلت‌فرم بازاریابی دیجیتال و فروش ساخته شده برای مواد تشکیل دهنده، پلیمرها و صنعت مواد شیمیایی، راه اندازی کرده است.

شرکت میتو متریال سلوشنز افزودنی‌هایی را توسعه داده و تولید می‌کند که تولیدکنندگان پلیمر را قادر می‌سازد تا عملکرد محصولات خود را ارتقا دهند. نام‌ تجاری آن MITO E-Go بوده که یک افزودنی مبتنی بر گرافن است که به کامپوزیت‌های تقویت شده با فیبر اضافه شده و بهبود میزان ترموپلاستیک، دوام، انعطاف‌پذیری، عملکرد و پایداری را در محصول نهایی افزایش می‌دهد. مجموعه افزودنی‌های پلیمری پیشرفته میتو متریالز سلوشنز شامل یک روش اختصاصی عامل‌دار کردن گرافن است که E-GO را ایجاد می‌کند. افزودنی ترکیبی اکسیدگرافن-POSS معروف به E-GO اولین محصول این شرکت است و هم اکنون برای آزمایش در اختیار کاربران قرار دارد. یکی از مزیت‌های عمده E-GO، توانایی آن در کاهش مشکلات مربوط به پراکندگی، مانند اگلومره شدن یا رسوب، است. این افزودنی با ایجاد فاصله مناسب بین لایه‌ها در پلاکت GO، مکان‌های واکنش مناسب را نیز فراهم می‌کند. محصول دیگر یک اصلاح‌کننده پلیمری ترکیبی بوده که در حال حاضر در حال تولید است و طبق گزارش‌ها در چندین صنعت استفاده می‌شود. این افزودنی کیفیت کامپوزیت‌ها و ترموپلاستیک‌های تقویت‌شده با الیاف را فراتر از معیارهای عملکرد استاندارد افزایش می‌دهند. این محصولات طوری مهندسی شده‌اند که در خطوط تولید موجود با غلظت بسیار کم با سازگاری ثابت شده با ترکیبات مختلف مواد ادغام شوند.